Mercedes-Benz C450 AMG Sport: un altfel de hibrid

Autor: Andrei Ştirbu 13 ian. 2015 Știri auto

Cea mai puternică versiune non-AMG a lui C-Class a fost 400 4MATIC – o limuzină de clasă medie, arătoasă, cu V6 biturbo de 3,0 litri, responsabil pentru 333 CP. Partea de 4MATIC, semnată de cei de la Magna Steyr, se asigura că puterea ajunge la asfalt eficient. În 5,2 secunde mai exact. 

Următoarea treapă de echipare ar fi fost AMG, considerabil mai puternic şi mai scump. Mercedes-Benz a prezentat la NAIAS un C-Class pentru cei care vor distracţie, însă nu sunt dispuşi la compromisul C63 AMG. Doamnelor, domnilor, acesta este C450 AMG Sport, un alt fel de hibrid. 

În timp ce motorul V6 de 3,0 litri a fost dus la 367 de cai-putere (şi 517 Newtoni-metru), AMG a interventit cu elemente de suspensie prezente şi pe sălbaticul C63 AMG. Sistemul de tracţiune 4MATIC a fost modificat pentru a livra puterea în proporţie 33:67, în timp ce transmisia automată 7G-TRONIC a fost, de asemenea, resoftată. 

Pe foaie, toate aceste schimbări au furat 0,3 secunde din sprintul lui C450 AMG (desfăşurat acum în 4,9 secunde). Vitezam maximă este, aşa cum puteţi cu uşurinţă presupune, limitată electornic la 250 km/h. Pentru decelerare forţată, C450 AMG Sport se foloseşte de frâne pe disc, ventilate, cu diametre de 360 mm pe faţă şi de 320 de milimetri pe spate, ascunse în spatele jantelor de 18 inci. 

Dacă nu eşti impresionat de diferenţa de sprint, gândeşte-te aşa: este o maşină de familie care accelerează 0-100 km/h în mai puţin de cinci secunde şi se manevrează aproape la fel de frumos ca un C63 AMG. Şi – ca să nu mai spunem – vine şi în versiunea break!

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide