Merdeces-Benz GLE. Cinci dintre cele mai importante inovaţii ale noului SUV german – GALERIE FOTO

Autor: ProMotor 17 sept. 2018 Știri auto

Noul SUV Mercedes-Benz GLE va îngloba o serie de inovaţii, printre care: primul sistem de suspensie activă de 48 de volţi din lume – E-ACTIVE CONTROL BODY şi sistemul de asistenţă Active Stop-and-Go Assist, dus la un nou nivel.

Interiorul noului Mercedes-Benz GLE este mai spaţios şi mai confortabil, putând acomoda un al treilea rând de scaune. Sistemul de infotainment are ecrane mai mari, system head-up display color, precum şi funcţia MBUX Interior Assistant, care recunoaşte mişcările mâinilor şi ale braţelor şi facilitează operarea vehiculului.

La lansarea pe piaţă, la începutul anului 2019, GLE va integra o serie complet nouă de motoare. Noua transmisie 4MATIC îi asigură o agilitate excelentă pe carosabil şi o performanţă superioară pe trasee off-road. Ulterior lansării, gama de motoare va fi extinsă cu o variantă plug-in hybrid, cu o autonomie ridicată. Preţurile pentru noul GLE vor fi anunţate la sfârşitul toamnei.

Cinci dintre cele mai importante inovaţii ale noului GLE sunt:

E-ACTIVE BODY CONTROL: suspensia activă hidropneumatică de 48 de volţi, conectată complet, este pentru prima dată utilizată  împreună cu cea mai nouă suspensie pneumatică. Acesta este singurul sistem de pe piaţă în care forţele de presiune şi amortizare pot fi controlate individual la fiecare roată.

Active Tailback Assist: acest sistem de asistenţă la conducere permite noului GLE să anticipeze ambuteiajele, să sprijine şoferul în condiţii de trafic de până la 60 km/h şi ajută chiar la formarea unei benzi de salvare.

Funcţia de oprire a sistemului Active Brake Assist: dacă există pericolul unei coliziuni cu vehiculele de pe  contrasens, GLE poate fi frânat la viteze corespunzătoare manevrelor de oprire.

4MATIC: disponibilă pentru prima dată la modelele cu motoare cu şase şi opt cilindri şi plug-in hybrid, tracţiunea integrală, complet variabilă (Torque on Demand, TonD) controlează distribuţia variabilă a cuplului între puntea faţă şi cea spate, de la 0% la 100%, în funcţie de modul de conducere selectat. Astfel, Noul GLE este mai performant în off-road decât niciodată.

Confortul scaunelor: noul GLE are un ampatament mult mai lung (cu 80 mm faţă de generaţia anterioară) şi un spaţiu interior pe măsură. Confortul este îmbunătăţit şi de cel de-al doilea rând de scaune, reglabil şi complet electric. Un al treilea rând de scaune este disponibil opţional.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide