Metrorex vrea să introducă abonamente pentru parcarea goală de la Străuleşti

Metrorex vrea să introducă abonamente lunare la parcarea de la Străuleşti, unde parchează doar 19 maşini pe zi, în medie, susţin reprezentanţii instituţiei.

Metrorex vrea să introducă abonamente pentru parcarea goală de la Străuleşti Metrorex vrea să introducă abonamente pentru parcarea goală de la Străuleşti

Metrorex vrea să introducă abonamente lunare la parcarea de la Străuleşti, unde parchează doar 19 maşini pe zi, în medie, susţin reprezentanţii instituţiei. Nu s-a stabilit un preţ pentru abonament, însă, Ion Rădoi, lider de sindicat, susţine că nu ar trebui să fie mai mare de 35 de lei lunar.

Reprezentanţii Metrorex au precizat, pentru MEDIAFAX, că instituţia lucrează în prezent la un proiect de introducere a abonamentelor lunare la parcarea de la Străuleşti. În prezent, în acest terminal, deschis în urmă cu două luni, parchează doar 19 maşini pe zi, în medie, în condiţiile în care construcţia are aproape 700 de locuri.

Preţul pentru parcare este de 1 leu pe oră, însă cei care vin din afara Bucureştiului şi vor să parcheze maşina acolo spun că pentru o zi de parcare plătesc chiar şi 12-13 lei.

Inaugurat în urmă cu două luni, Terminalul Multimodal de la Străuleşti, construit de Metrorex cu peste 320 de milioane de lei din bugetul statului, nu îşi găseşte momentat utilitatea. Potrivit Metrorex, numărul mediu de maşini parcate pe zi este de 19, astfel că mega-construcţia este în prezent inutilă.

Terminalul multimodal are un regim de înălţime P+3 etaje, iar alcătuirea cuprinde un parcaj pentru 660 de autovehicule, sală de aşteptare pentru călătorii transportului public orăşenesc şi interurban, precum şi autogară cu 11 locuri de parcare. Acesta este dotat cu lifturi de acces în parcajul suprateran, precum şi cu acces direct către staţia de metrou Străuleşti, prin intermediul unei galerii subterane dotate cu trotuare mobile şi luminatoare ce oferă lumină naturală.


 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.