Nike şi Kobe Bryant - reclamă-viral

Dacă e să ne luăm după acest spot, chiar şi peste un Aston Martin. Cei de la Nike au reuşit, prin acest viral-video controversat, să creeze o campanie foarte bună pentru noul pantof sport "Hyperdunk".

Controversele relativ la acest clip ţin de veridicitatea "acrobaţiei" starului NBA, Kobe Bryant: e o săritură reală sau un trucaj gen Hollywood? Având în vedere că baschetbalistul american are peste 2 metri înălţime, iar decapotabila britanică sub 1,3 metri, veridicitatea filmării este plauzibilă. Pe de altă parte, Kobe Bryant costă milioane de dolari şi nimeni nu ar vrea să aibă vreun accident stupid pentru o reclamă.

Aşa încât întrebarea dacă "a sărit pe bune sau nu?" este exact ceea ce voia Nike: o campanie-viral pentru noul produs "Hyperdunk", pantof sport care urmează să fie lansat în America în iulie.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.