Nissan Power 88

Nu este un model nou al constructorului japonez. Este planul Nissan pe termen mediu. Până în 2016 constructorul nipon doreşte să ajungă la o cotă de piaţă la nivel mondial de 8%.

Carlos Ghosn a prezentat planul Nissan pe termen mediu denumit Nissan Power 88. Numele planului reflectă scopurile pe care constructorul nipon doreşte să le atingă până în 2016. Să ajungă la o cotă de piaţă de 8% la nivel mondial şi să atingă un profit de 8%. Pentru acest lucru Nissan promite în următorii ani lansarea unui model nou la fiecare şase săptămâni. Portofoliul companiei va include 66 modele care vor acoperi 92% din piaţă şi segmente. Va creşte atenţia acordată dezvoltării vehiculelor electrice şi a celor cu emisii reduse de noxe care se reunesc sub titulatura PURE DRIVE. Până în 2016 Renault-Nissan doreşte să ajungă la 1.5 milioane modele electrice comercializate. Constructorul nipon va acorda o atenţie sporită şi modelelor destinate pieţelor emergente dar şi dezvoltării unor modele de buget. Vom asista la lansarea în producţie a peste 90 de inovaţii tehnice. Pentru a creşte gradul de satisfacţie a clienţilor se va investi major în showroom-uri şi unităţile service. De la 6.000 de centre mari Nissan la nivel global se va ajunge la 7.500. Se va urmări creştere cotei de piaţă pentru divizia Infiniti şi cea de vehicule comerciale, concomitent cu intrarea pe pieţe noi. Dacă în prezent Infiniti vinde la nivel mondial 150.000 modele pe an, în 2016 se doreşte atingere cotei de 10% din segmentul de lux, ceea ce este echivalent la nivelul de acum cu înmatricularea a 500.000 unităţi pe an la nivel mondial. Nissan va acorda o atenţie deosebită şi pieţii din China, cea mai mare pentru constructorul nipon. În 2012 Nissan va produce în China peste 1.2 milioane modele, dorin o cotă de piaţă de 10%. În Brazilia se va construi o nouă uzină care va avea o capacitate iniţială de producţie de 200.000 unităţi. Se pare că în următorii ani Nissan o să ne ofere suficiente subiecte, sperăm să se ţină de cuvânt.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.