Nissan Terrano, toate informaţiile cu ”Duster undercover”

Succesul lui Duster este atât de mare încât chiar şi specialistul în maşini de teren Nissan a decis să folosească modelul autohton ca bază pentru un model propriu, care preia o denumire celebră printre cunoscători: Terrano. Care iată cum se diferenţiază de Duster-ul autohton.

Primele indicii despre un model Nissan derivat din cunoscuta Dacia Duster păreau doar o glumă, însă în vară au apărut primele imagini reale cu noul Nissan Terrano, care beneficiază de o operaţie estetică majoră, diferenţiindu-se extrem de mult de noul Duster facelift.

Pentru început, noul Nissan Terrano este dedicat pieţei auto din India, unde producătorul japonez are o notorietate mult mai mare decât Renault printre cei care doresc o maşină de teren robustă şi la preţ accesibil.

Partea frontală nu are absolut nicio legătură cu Duster-ul pe care îl ştim noi, ci arborează o imagine de marcă somptuoasă, amintind imediat de Nissan Pathfinder sau Navara. În spate remarcăm ideea stilistică mult mai reuşită pentru stopuri, care scapă de ”umflăturile” ciudate ale lui Duster. De altfel, doar privind ceva mai atent silueta generală realizezi că Nissan Terrano este, de fapt, Dacia Duster...

Şi în interior lucrurile stau altfel, ba chiar am putea spune mult mai diferit decât în cazul exteriorului. Planşa de bord este altfel desenată, de la tabloul cu doar două indicatoare (faţă de trei la Duster) până la aeratoarele centrale diferite şi instalaţia multimedia specifică. Pe piaţa indiană, Terrano e oferit cu 5 niveluri de echipare şi o paletă largă de ornamente şi tapiţerii.

Surpriza cea mai mare vine la nivelul transmisiei, deoarece Nissan Terrano e disponibil doar cu tracţiune faţă - oarecum ciudat dacă ne gândim la bunele performanţe offroad de care e capabil Duster 4WD.

Prin urmare, modelul Nissan va fi doar un crossover alernativă la modelele de clasă compactă, ”fratele” Renault Duster fiind cel care oferă şi tracţiunea integrală. Motorizările pentru India sunt cunoscute de la Duster: benzinarul de 1,6 litri şi 104 CP, respectiv dCi-ul de 1,5 litri, în versiunile de 85 şi 110 CP.

Ca preţ, Nissan Terrano porneşte de la sub un milion de rupii (circa 11.300 de euro), anunţând o politică de preţuri foarte competitive pe piaţa auto indiană, în plină dezvoltare.

Ce părere aveţi:

AŢI CUMPĂRA NISSAN TERRANO ÎN LOC DE DACIA DUSTER?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.