Noile BMW M140i şi BMW M240i – GALERIE FOTO

Autor: ProMotor 17 mai 2016 Știri auto

 


La începutul lunii iulie 2016 se va face predarea ştafetei de la o generaţie de motoare către următoarea, lucru care va permite automobilelor BMW M Performance din gamele BMW Seria 1 şi BMW Seria 2 să-şi demonstreze şi mai mult sportivitatea. 

Evoluţiile de dinamică şi eficienţă sunt exprimate şi în noile denumiri de model pentru BMW M140i cu trei uşi (consum mediu mixt: 7,8 l/100 km; emisii CO2: 179 g/km), BMW M140i cu cinci uşi (consum mediu mixt: 7,8 l/100 km; emisii CO2: 179 g/km), BMW M240i Coupé (consum mediu mixt: 7,8 l/100 km; emisii CO2: 179 g/km) şi BMW M240i Cabriolet (consum mediu mixt: 8,3 l/100 km; emisii CO2: 189 g/km).

Surplusul de putere adăugat se traduce în faptul că membrii BMW M Performance ai gamelor BMW Seria 1 şi BMW Seria 2 oferă acum acelaşi nivel de putere precum BMW Seria 1 M Coupé, care a fost produs între 2011 şi 2012.

Aceştia pot accelera de la 0 la 100 km/h cu până la 0,3 secunde mai repede cât predecesorii lor, iar consumul şi emisiile (calculate în ciclul de testare EU) sunt mai mici cu până la 7%. BMW M140i cu trei uşi, BMW M140i cu cinci uşi, BMW M240i Coupé şi BMW M240i Cabriolet sunt echipate standard cu transmisie manuală cu şase trepte, iar cea mai recentă versiune a transmisiei Steptronic Sport cu opt trepte este disponibilă opţional. Ca alternativă la transferul puterii către puntea spate, toate cele patru modele pot fi comandate şi cu sistemul inteligent BMW xDrive de tracţiune integrală.

Un element-cheie în abilitatea noului motor de a oferi acceleraţie foarte dinamică este cuplul disponibil pe o plajă mare de turaţii. Noul motor oferă un cuplu maxim de 500 Nm între 1.500 şi 4.500 rpm, iar puterea maximă de 250 kW/340 CP este generată la 5.500 rpm.

Potenţa dinamică suplimentară anunţată de dezvoltarea continuă a tehnologiei trenului de rulare este reflectată de valorile semnificativ îmbunătăţite ale acceleraţiei. BMW M140i cu trei uşi şi BMW M140i cu cinci uşi realizează sprintul de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde, cu transmisie manuală cu şase trepte, respectiv în 4,6 secunde, cu transmisia Steptronic Sport cu opt trepte (opţională). Aceasta înseamnă că cele două modele ating 100 km/h cu 0,3 secunde mai repede decât predecesorii lor. O îmbunătăţire identică se poate observa şi la BMW M140i xDrive cu trei uşi şi BMW M140i xDrive cu cinci uşi, care sprintează în doar 4,4 secunde.

Consumul mediu de combustibil în ciclul de testare EU este de 7,8 l/100 km pentru BMW M140i cu trei uşi şi BMW M140i cu cinci uşi (cu transmisie automată: 7,1 l/100 km pentru BMW M140i xDrive cu trei uşi, respectiv 7,4 l/100 km pentru BMW M140i xDrive cu cinci uşi). Aceasta reprezintă o scădere între 3 şi 5% faţă de datele actualelor modele. Emisiile CO2 sunt de 179 g/km (cu transmisie automată: 163 g/km) pentru modelele cu tracţiune spate şi de 169 g/km pentru cele cu xDrive.

BMW M240i Coupé accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde (cu transmisie automată: 4,6 secunde) – sau 4,4 secunde în varianta cu tracţiune integrală. Aceste performanţe reprezintă o îmbunătăţire de 0,2 secunde în ambele cazuri. Consumul şi emisiile în ciclul de testare EU sunt mai mici cu 4-7% în comparaţie cu valorile predecesorilor. Acum, BMW M240i Coupé înregistrează un consum de 7,8 l/100 km (179 g/km) cu transmisie manuală sau 7,1 l/100 km (163 g/km) când se comandă transmisia Steptronic Sport cu opt trepte. BMW M240i xDrive Coupé consumă 7,4 l/100 km (169 g/km).

Ambele variante decapotabile ale modelului BMW M Performance sprintează de la 0 la 100 km/h cu 0,3 secunde mai repede decât anterior. Datele de acceleraţie sunt acum de 4,9 secunde (cu transmisie automată: 4,7 secunde) pentru BMW M240i Cabriolet, respectiv de 4,6 secunde pentru BMW M240i xDrive Cabriolet. 

Echiparea standard include suspensie M Sport coborâtă cu 10 milimetri, jante M de 18 ţoli, din aliaj uşor, cu design double-spoke, sistem de frânare M Sport, direcţie sport variabilă cu funcţie Servotronic, pachet aerodinamic M specific modelului şi capace pentru oglinzile retrovizoare în culoare Ferric Grey metalizat. La interior modelele beneficiază de scaune sport îmbrăcate cu stofă/Alcantara cu cusături contrastante de culoare albastră, volan M îmbrăcat în piele şi sprijin M pentru picior.


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide