Noul Mercedes-Benz Sprinter: autovehiculul premium în segmentul său - GALERIE FOTO

Cea de-a treia generaţie a lui Mercedes-Benz Sprinter îşi propune să fie definiţia autovehiculului premium în segmentul său

Noul Mercedes-Benz Sprinter: autovehiculul premium în segmentul său - GALERIE FOTO
Noul Mercedes-Benz Sprinter: autovehiculul premium în segmentul său - GALERIE FOTO

Cea de-a treia generaţie a lui Mercedes-Benz Sprinter îşi propune să fie definiţia autovehiculului premium în segmentul său. Noul model are un design atractiv, oferă siguranţă la cel mai înalt nivel, rentabilitate maximă, funcţionalităţi dedicate clienţilor şi un pachet de soluţii de conectivitate care duc sistemul de infotainment şi aplicaţiile într-o nouă eră: cea de a treia generaţie a Mercedes-Benz Sprinter redefineşte standardul segmentului de autovehicule comerciale uşoare de dimensiuni mari. 

Sprinter este disponibil în showroom-urile din ţară, cu preţuri pornind de la 18,655 Euro (fără TVA), pentru versiunea standard cu tracţiune faţă. Noul Sprinter Şasiu, având tracţiune pe puntea din faţă, poate fi achiziţionat la preţuri începând de la 18,655 Euro pentru modelul 211 CDI FWD şi de la 21,197 Euro pentru modelul 311 CDI FWD, în timp ce Sprinterul Furgon, tracţiune faţă, este disponibil pentru achiziţii la preţuri începând de la 19,393 Euro pentru modelul 211 CDI FWD şi de la 21,880 Euro pentru 311 CDI FWD.

Versiunile de caroserie Furgon, Tourer, pick-up, saşiu, cap-tractor, trei configuraţii diferite de tracţiune – inclusiv, în premieră, tracţiune pe puntea din faţă - variantele diferite de cabină, de lungime a caroseriei, tonaj, înălţime a compartimentelor de încărcare şi numeroasele opţiuni de individualizare, toate acestea permit configurarea autovehiculului într-o gamă largă de posibilităţi.

Astfel, pot fi configurate peste 1,700 de variante ale noului Sprinter, mult mai multe decat în cazul modelului precedent. Această modularitate ridicată la superlativ defineşte viziunea noului concept Sprinter, care răspunde perfect atât cerinţelor specifice domeniului de utilizare, cât şi necesităţilor diferitelor segmente de clienţi.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.