Noul Renault Clio. Best-seller-ul francezilor vine cu display tactil de 9,3 inchi şi afişaj de bord digital de 10 inchi - GALERIE FOTO

Renault Clio va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva 2019 din 5 martie

Noul Renault Clio. Best-seller-ul francezilor vine cu display tactil de 9,3 inchi şi afişaj de bord digital de 10 inchi - GALERIE FOTO Noul Renault Clio. Best-seller-ul francezilor vine cu display tactil de 9,3 inchi şi afişaj de bord digital de 10 inchi - GALERIE FOTO

Renault dezvăluie a cincea generaţie a modelului Clio. Vândut într-un număr de 15 milioane de unităţi de la lansarea din 1990 şi până în prezent, Clio este best-seller al Renault Group. Conceput în conformitate cu principiul „Evolution and Revolution” (Evoluţie şi revoluţie), noul Clio vine cu un design exterior mai matur şi un interior complet revigorat.

O componentă cheie a noului „Smart Cockpit”, ecranul multimedia de 9,3 inch (de două ori mai mare decât versiunea de 7 inch) este cel mai mare ecran existent vreodată pe un model Renault. Tableta verticală şi curbată, inspirată de cea disponibila pe modelul Espace, măreşte vizual tabloul de bord, conferă interiorului o senzaţie mai modernă şi îmbunătăţeşte vizibilitatea ecranului. Orientat către şofer, ecranul, cu noul sistem conectat EASY LINK, cuprinde toate funcţiile multimedia, navigaţie şi infotainment, precum şi setările MULTI-SENSE, toate fiind remarcabil de simplu de utilizat.

Pentru prima dată, Noul Clio este echipat cu un ecran digital care înlocuieşte afişajul analogic tradiţional. Tehnologia a fost adoptată direct de la segmentele de vârf. Cu o mărime de 7 până la 10 inch, ecranul TFT poate fi utilizat pentru a personaliza experienţa de conducere într-o manieră extrem de intuitivă. Versiunea de 10 inch va include navigaţie GPS pe ecran. Cu cele două versiuni de 9,3 inch şi 10 inch, Noul Clio propune cele mai mari ecrane din segmentul său.

O atenţie deosebită a fost acordată calităţii tabloului de bord al modelului Clio. Acesta este împărţit în trei părţi: un panou superior cu un strat de spumă, un panou central personalizabil şi o zonă inferioară care găzduieşte componente funcţionale, cum ar fi torpedoul. Forma de undă a bordului oferă lăţime vizuală suplimentară habitaclului. Această impresie este accentuată în continuare de formele orizontale ale aeratoarelor centrale şi laterale. Sub ecranul central, o atenţie meticuloasă a fost acordată ergonomiei, cu butoane "pian" şi butoane de control pentru aerul condiţionat, cu acces direct pentru o utilizare mai uşoară de către şofer.

Volanul nou are un design elegant prin utilizarea unui airbag mai compact decât pe modelul anterior, îmbunătăţind vizibilitatea tabloului de bord pentru şofer. Având un diametru mai mare, noul volan se simte  foarte plăcut la condus. Încorporează butoane de comenzi noi, iluminate şi contribuie la îmbunătăţirea calităţii percepute prin finisajul cromat satinat.

Consola centrală este, de asemenea, o componentă cheie a noului „Smart Cockpit” de care beneficiază Noul Clio. Poziţionată mai sus pentru o ergonomie sporită, încadrează schimbătorul de viteze, care oferă o aderenţă naturală şi confortabilă. Suprafaţa consolei centrale poate fi personalizată în funcţie de schema de design interior şi dispune de un iluminat special pe marginea exterioară. Compartimentele de depozitare extrem de practice, construite în partea inferioară a consolei, uşurează viaţa pasagerilor, oferind inclusiv o zonă de încărcare wireless a telefoanelor mobile.

Scaunele din Noul Clio sunt echipează, în general, pe modelele de vârf. Ele oferă un suport mai bun printr-o bază mai lungă a scaunului şi o susţinere laterală mai bună. Carcasa lor semi-moale îmbunătăţeşte semnificativ spaţiul pentru genunchi în cazul pasagerilor din spate, în timp ce noile tetiere, mai subţiri, în formă de virgulă, îmbunătăţesc vizibilitatea şi confortul pasagerilor. Scaunele sunt, de asemenea, mai ergonomice şi mai uşor de utilizat, datorită sistemelor de control mai accesibile.
 

Renault Clio va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva 2019 din 5 martie. 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.