Noutăţi despre Honda CR-V hibrid: trei motoare şi o transmisie inovatoare. Când vine în România - GALERIE FOTO

În premieră în Europa pentru un SUV Honda, noul CR-V va fi disponibil cu o tehnologie hibrid avansată pentru grupul moto-propulsor.

Noutăţi despre Honda CR-V hibrid: trei motoare şi o transmisie inovatoare. Când vine în România - GALERIE FOTO Noutăţi despre Honda CR-V hibrid: trei motoare şi o transmisie inovatoare. Când vine în România - GALERIE FOTO

În premieră în Europa pentru un SUV Honda, noul CR-V va fi disponibil cu o tehnologie hibrid avansată pentru grupul moto-propulsor. 

Sistemul Honda Hybrid Performance este dotat cu tehnologia intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) ce cuprinde două motoare electrice, un motor pe benzină cu ciclu Atkinson şi o transmisie directă inovatoare.

Tehnologia unica i-MMD îşi capătă numele de la modul inteligent în care face trecerile line între trei moduri de condus:

• Condus EV (Electric Vehicle) – Foloseşte energia acumulatorului litiu-ion pentru a alimenta motorul electric de propulsie şi a angrena roţile (cu motorul pe benzină oprit)
• Condus Hybrid – Motorul pe benzină alimentează un motor/generator secundar ce suplimentează energia acumulatorului
• Condus Engine - Ambreiajul de tip „lock-up” creează o conexiune directă între motorul pe benzină şi roţi

Noul CR-V hibrid este echipat cu un motor de 2.0 litri i-VTEC pe benzină, un motor electric şi un acumulator litiu-ion. Puterea maximă este de 184 CP (135 kW), iar cuplul este de 315 Nm.

În locul unei transmisii convenţionale, transmisia cu  un raport fix de viteză creează o conexiune directă între componentele mobile, ceea ce rezultă într-un transfer mai lin al cuplului.

În majoritatea situaţiilor de condus urban, CR-V hibrid face automat tranziţia între modul de Condus Hybrid şi cel EV. În mod Hybrid, puterea în exces a motorului pe benzină poate fi utilizată pentru a încarcă bateria prin motorul generator. Modul Engine este cea mai eficientă configuraţie pentru condusul la mare viteză pe autostradă.

La o viteză moderată, CR-V hibrid va utiliza în mod uzual modul EV pentru cel puţin jumătate din timp, în timp ce la viteze mai mari, modul EV va fi utilizat pentru aproximativ o treime din timp. Software-ul de control al sistemului i-MMD va decide în mod constant dacă este necesară comutarea între moduri pentru a maximiza eficienţa, în funcţie de situaţie şi condiţii de rulare, fără intervenţia conducătorului auto.

Noul Honda CR-V Hibrid are o interfaţă de informare a şoferului (Vehicle Driver Information Interface) (DII) ce afişează condiţia curentă de rulare, informând şoferul despre modul în care sursele de energie sunt îmbinate pentru a alimenta vehiculul. Ecranul afişează încărcarea acumulatorului litiu-ion, un grafic al surselor curente de putere şi statusul de încărcare al sistemului.

Producţia noului CR-V hibrid pentru piaţa Europeana va demara în Octombrie 2018, iar primele livrări vor avea loc în primăvara anului 2019. Ca şi modelul pe benzină, noul CR-V Hibrid va fi produs în Japonia. Modelul Hibrid va fi disponibil în  România începând cu primăvara anului 2019.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.