Numărul 1 mondial: GM vs. Toyota

Cei doi constructori declară cifre de vânzări pe plan mondial, în 2007, extrem de apropiate. Americanii şi japonezii sunt, astfel, într-o cursă strânsă pentru titulatura de cel mai mare constructor auto din lume.

Numărul 1 mondial: GM vs. Toyota Numărul 1 mondial: GM vs. Toyota
După ce Toyota a anunţat că, în 2007, a vândut 9,37 milioane de maşini pe plan mondial, toată lumea aştepta cu sufletul la gură să vadă răspunsul celor de la General Motors, liderul indiscutabil al pieţei auto mondial de 76 de ani încoace. GM a dat publicităţii suma de 9.369.524 de vehicule vândute per total, adică... aproape la fel cu Toyota (care a dat o cifră rotunjită).

Prin urmare, pentru a se clarifica situaţia celui mai mare constructor auto pe plan mondial în 2007, Toyota va da un comunicat de presă până la sfârşitul lunii ianuarie cu numărul exact de exemplare comercializate. Cel mai interesant este că aceste "recorduri" nu sunt premiate de nici o organizaţie din lume, urmând a fi folosite doar pentru mândria constructorilor, deci ca unelte de marketing pentru lustruirea imaginii.

Se pare că trofeul neoficial de "cel mai bun" merită, totuşi, eforturile celor doi coloşi: GM a avut o creştere de 3% în 2007, datorată în special expansiunii pe pieţele din America Latină, Africa, Orientul Mijlociu, pieţele emergente din Europa şi, mai ales, China; Toyota, în schimb, se poate lăuda cu o creştere de 2,7% chiar pe teritoriul USA, în timp ce restul pieţelor au înregistrat evoluţii mai mici.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.