Off-road Câmpulung – 30 nov. 2007

Prima zi de concurs a ediţiei de la Câmpulung s-a terminat destul de repede, proba specială de la secţiunea extrem fiind anulată datorită gheţii de pe traseu.

Deşi dimineaţa friguroasă anunţa o zi însorită şi toţi erau optimişti, ziua de vineri nu a decurs chiar conform planului. Mulţi dintre participanţi au avut probleme cu orientarea la una dintre primele treceri, peste o cale ferată, însă urcarea în pădure a decurs aproape normal – doar două ATV-uri s-au răsturnat, dar au fost puse rapid înapoi pe roţi şi au continuat traseul.


Off-road Câmpulung – 30 nov. 2007În schimb, echipajul cu numărul 6 a luat-o pe varianta dificilă a traseului, iar Mercedesul G-Class din dotare s-a blocat într-o ravenă. Încercarea de a-l scoate din încurcătură s-a soldat cu dejantarea roţii spate dreapta, ceea ce a dus la pierderea de minute preţioase pentru remedierea problemei. Culmea, nici coechipierii din maşina cu numărul 5 nu au scăpat de acelaşi ghinion ulterior, ceea ce i-a aruncat la sfârşitul zilei pe poziţia a noua, ultima din clasament.


Off-road Câmpulung – 30 nov. 2007Surprizele nu s-au oprit aici, deoarece soarele a fost înlocuit de o burniţă densă, care a schimbat datele problemei în ce priveşte aderenţa. Primii la proba specială au apărut motocicliştii, care au “năvălit” pe valea îngustă şi bolovănoasă, lungă de 1,5 kilometri. Însă pe la jumătatea urcuşului, cei mai mulţi dintre ei au întâmpinat probleme serioase datorită bolovanilor alunecoşi şi a apei îngheţate. Pe lângă asta, supraîncălzirea motoarelor şi oboseala acumulată i-au obligat pe toţi să ia pauze destul de lungi.


La aproape trei sferturi din traseu, urcuşul a devenit un adevărat calvar, primii participanţi aplicând principiul “toţi pentru unul”: trei-patru oameni au luat motocicleta cea mai avansată aproape pe sus şi au continuat urcuşul (după mai mult de o oră şi eforturi cumplite, această motocicletă a ajuns sus!).


Off-road Câmpulung – 30 nov. 2007Din păcate, celelalte motociclete au rămas pe traseu, iar echipajele auto cu numerele 3 şi 4 s-au pomenit oprite din avânt de acestea – deoarece oficialii nu au semnalizat celor de jos că încă nu poate fi dat startul pentru automobile. Oricum, vremea din ultimele zile a deteriorat foarte mult traseul, astfel încât s-a luat decizia anulării acestei probe speciale, lăsându-i cu buza umflată pe concurenţii dornici de adrenalină.


Astfel, ziua de vineri s-a terminat foarte repede şi dezamăgitor pentru categoria extrem. În plus, în prima parte a zilei, un motociclist şi-a rupt mâna în urma unei căzături şi a fost transportat de urgenţă în oraş. “Utilajul” a rămas la locul incidentului în pădure – după câteva ore, însă, motocicleta a dispărut, iar organizatorii au fost puşi în situaţia de a apela la poliţie.


Nu este de mirare ca seara nu a fost efervescentă, pe de o parte şi datorită oboselii acumulate în această zi. Cu toate aceastea, ziua de sâmbătă este aşteptată cu nerăbdare, în timp ce duminica este de mare interes, datorită probei de trial de pe pârtia de schi de la Măţău.


[vezi impresiile zilei de joi, 29 nov. 2007]


[vezi impresiile zilei de sâmbătă, 1 dec. 2007]


[vezi impresiile zilei de duminică, 2 dec. 2007]

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.