Oficial: Audi A5 facelift

Audi a publicat astăzi detaliile oficiale ale facelift-ului menit să împrospăteze gama A5 pentru a doua perioadă a vieţii sale.

Oficial: Audi A5 facelift Oficial: Audi A5 facelift

De acum înainte, toate motorizările gamei A5 - trei propulsoare pe benzină şi patru diesel sunt echipate standard cu injecţie directă, turbo, start-stop şi sistem de recuperare al energiei la frânare. Nivelul emisiilor de CO2 a scăzut astfel chiar şi cu 22% pentru anumite modele iar consumul de combustibil este acum mai mic cu 11% în medie.

Cel mai mic motor disponibil acum pentru A5 este propulsorul în patru cilindri 1.8 TFSI. Modificat intens, motorul produce acum 170 CP, consumul mediu anunţat fiind de 5,7 litri pentru 100 km parcurşi. Emisiile de CO2 sunt acum de 134 grame CO2 per km - scădere de la 164. Versiunea 2.0 TFSI rămâne neschimbată la 211 CP putere maximă. Ca motor foarte performant urmează în gamă un nou 3.0 TFSI, V6 de 272 CP.

Cel mai mic diesel este acum 2.0 TDI cu 177 CP. Cuplat unei transmisii manuale cu şase rapoarte, oferită standard, în A5 Coupe acest motor emite doar 122 g/km de CO2 iar consumul mediu anunţat este de doar 4,7 litri la 100 km parcurşi. Trei motoare V6 completează oferta TDI. Primul are 204 CP, un consum mediu de 4,9 şi emisii CO2 de 129 în A5 Coupe echipat cu transmisia Multitronic. Al doilea oferă o putere maximă de 245 CP iar în curând va fi oferită o a treia motorizare V6 TDI care va fi primul motor al gamei care îndeplineşte deja normele Euro 6.

Toate versiunile de A5 au fost îmbunătăţite la nivelul suspensiei spate care a primit noi elemente de prindere şi setări noi pentru amortizoare, schimbări menite să ofere mai mult confort dar şi manevrabilitate mai bună. Jantele de 17 inch din aliaj vor fi de acum dotare standard iar cele opţionale pot ajunge până la un diametru de 20 de inch. Şi direcţia lui A5 a fost modificată pentru toate versiunile.
Din punct de vedere stilistic, noul A5 este acum mult mai apropiat de fratele mai mare A6. Farurile sunt aproape identice cu ale acestuia şi includ noul efect stilistic al LED-urilor, "wave", un mic val, element folosit până acum pe A1, A6 şi A8. Spoilerul faţă este şi el nou, fiind desenat mai agresiv cu prize de aer mai mari. În spate stopurile sunt noi şi optional pot fi comandate cu LED-uri iar spoilerul a fost şi el redesenat.

La interior modificările sunt mici dar semnificative. Sunt disponibile de acum noi modele de volane, un nou selector pentru transmisiile automate, o finisare nouă pentru bord şi consola centrală, un sistem MMI revizuit şi o nouă gamă de opţionale pentru tapiţerie şi inserţii. Pentru A5 Sportback se poate comanda de acum o banchetă spate cu cinci locuri.

Noile modele A5, Coupe, Cabrio şi Sportback vor putea fi comandate în România începând cu luna septembrie a acestui an iar primele maşini vor sosi în ţară în noiembrie. Preţurile oficiale ale noilor versiuni nu au fost comunicate până la acest moment.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.