Oficial: Ferrari 458 Spider

Ferrari a dat publicităţii primele poze şi informaţii oficiale pentru noul Ferrari 458 Spider, cu doar câteva săptămâni inainte de prezentarea în premieră mondială de la Salonul Auto de la Frankfurt 2011.

Una din "minunile" industriei auto a fost "descompirată" în mod oficial. De ce minune inginerească? Pentru că este foarte dificil să construieşti o maşină cu motor central şi să o echipezi cu un hardtop. Acest aspect transformă noul Ferrari 458 Spider în prima maşină din lume cu motor central şi hardtop.

Mecanismul de decapotare este similar cu cel de pe Superamerica, cu excepţia faptului că în cazul lui 458 Spider, panoul acoperişului este pus la "adăpost" sub capotă. Un mecanism similar de pliere se mai regăseşte şi pe Renault Wing. Acoperişul este poziţionat deasupra motorului, dar fără a afecta aerodinamica maşinii. În plus, maşina beneficiază şi de o banchetă spate numai bună pentru depozitarea eventualelor bagaje.

Întreg mecanismul de pliere este din aluminiu, ceea ce aduce un avantaj de 25 de kilograme şi un timp de pliere de doar 14 secunde, în comparaţie cu un acoperiş soft top tradiţional.

Maşina este propulsată de un V8 aspirat natural de 4,5 litri, care dezvoltă o putere de 570 CP la o turaţie de 9.000 rpm şi un cuplu motor de 540 Nm la o turaţie de 6.000 rpm. Graţie performanţelor propulsorului, maşina este capabilă să atingă 100 de km/h în mai puţin de 3,4 secunde, iar viteza de top este de peste 320 km/h.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.