Opel a resuscitat Corsa GSi după 25 de ani de pauză

Autor: Marius Vișan 18 mai 2018 Știri auto

Programat să apară în această vară, noul Opel Corsa GSi va fi propulsat de motorul turbo de 1,4 litri, care dezvoltă o putere de 110 kW/150 cp şi generează un cuplu de 220 Nm (consum de carburant în l/100 km: 7,9-7,8 urban, 5,4-5,2 extraurban, 6,3-6,2 în regim mixt, emisii de CO2 în regim mixt: 147-143 g/km). Hatchback-ul accelerează de la 0 la 100 km/h în 8,9 secunde, şi atinge o viteza maximă de 207 km/h. 

La proiectarea motorului ce dezvoltă o putere de peste 100 cp/litru, inginerii au optimizat timpii de reacţie pentru a spori plăcerea de a conduce pe drumurile cu serpentine. Astfel, motorul supraalimentat în combinaţie cu transmisia cu 6 rapoarte scurte impresionează prin forţa atinsă în treaptele a doua şi a treia de viteză, precum şi prin cuplul maxim de la 3.000 la 4.500 rpm special adaptat pentru un stil dinamic de conducere. 

Şasiul sport, binecunoscut de la versiunea OPC şi frânele cu etriere roşii asigură o dinamică precisă, manevrabilitate excelentă şi distanţe scurte de frânare, în combinaţie cu jantele opţionale din aliaj uşor de 18″ cu pneuri 215/40 R18 cu aderenţă sporită.

Performanţa noului Corsa GSi este egalată de aspectul atletic al exteriorului. Are un design specific, cu prize mari de aer, capotă sculpturală şi spoiler spate proeminent.

Partea din faţă a modelului Opel GSi se remarcă prin grila mare a radiatorului cu design tip fagure şi fulgerul Opel amplasat central, precum şi prin carcasele oglinzilor exterioare cu aspect de carbon, specifice autovehiculelor de curse. Elementele mari de design cu inele cromate conectate vizual într-o linie orizontală prin traverse negre care se întind pe toată partea din faţă şi o fantă neagră pe capota motorului accentuează aspectul dinamic al modelului. Spoilerul spate proeminent sporeşte deportanţa, iar ţeava de eşapament, cromată este încadrată de bara spate, în culoarea caroseriei.

Senzaţia de sportivitate se reflectă şi la interior. Corsa GSi poate fi echipat opţional cu un scaun performant Recaro pentru şofer, volanul sport fiind inclus în dotarea standard. Selectaţi treapta de viteză utilizând schimbătorul îmbrăcat în piele, apăsaţi pedala sport din aluminiu şi bucuraţi-vă de plăcerea pură a condusului.

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide