Paris 2010: Opel Astra GTC

Venind imediat după noua generaţie Astra Sports Tourer care are debutul tot la salonul auto de la Paris2010, Opel Astra GTC este următorul pas curajos al unei game Opel redesenate.

Având 4,46 metri, Opel Astra GTC are dimensiunea ideală pentru o maşină compactă, sportivă care însă oferă şi loc pentru cinci pasageri. Majoritatea maşinilor iconice au fost desenate din lateral. Multe pot fi schiţate din două sau trei linii ascuţite. La fel, noul concept car al Opel: din profil, designerii au maximizat tensiunea limitând numărul de linii ale GTC Paris.

Semnătura Opel sub formă de lamă este introdusă în aceeaşi direcţie folosită iniţial la Insignia - o linie fină, tensionată, care parcurge suprafaţa de sub portiere, de-a lungul lor. O a doua linie porneşte de la mânerul uşii către spate, subliniind prestanţa dramatică a maşinii prin distribuirea suprafeţelor către o tăietură fină şi un umăr larg. A treia linie urmăreşte silueta capotei şi se încheie în accentul fin din aluminiu care pune în valoare geamurile şi ghidează privirea la spoilerul accentuat.

Partea frontală este curată, dar plină de personalitate şi include elemente caracteristice pentru Opel. Este şi mai mult accentuată de intensa formă a farurilor: aceasta este foarte suplă şi aduce cu un ochi de vultur, funcţionând ca o paranteză între rafinata emblemă cromată şi grila trapezoidală a radiatorului, ce îi indică caracterul sportiv. Luminile de zi cu LED reprezintă deja o semnătură a mărcii şi sunt subliniate de fine inserţii cromate realizate cu măiestrie, care reprezintă ele însele o sculptură.

Prezenţa impunătoare este accentuată în spate, unde proporţia maşinii este cea mai impresionantă. Acesta este şi mai accentuată de stopurile cu LED semnificând o grafică nocturnă de "aripă" întinsă.

Tehnologia inovatoare îmbunătăţeşte performanţa

Tot ce este mai bun în tehnologia Opel pentru maşinile compacte este dus acum la cel mai sportiv nivel cu GTC Paris. Şasiul are un design special cu prestanţă deosebită: un arbore compus şi soluţia Opel pentru puntea spate, braţul Watts, ca şi o nouă execuţie, adusă la zi, pentru suspensia adaptivă mecatronică FlexRide şi un diferenţial faţă limitat electronic. Contactul cu pământul este asigurat pentru GTC Paris de roţi dinamice de 21 inch.

Propulsorul GTC Paris are patru cilindri 2.0 litri Turbo cu injecţie directă, oferind maximum de cai putere şi cuplu. Modelul este dotat cu tehnologia Start/Stop, dovedind că şoferii pot combina performanţă de top cu eficienţă maximă de combustibil în condiţii de condus în oraş. Transmisia este manuală, cu şase viteze.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.