Pentru a-şi proteja exclusivismul cei de la Ferrari reduc vânzările

De obicei o firmă constructoare de maşini vrea să aibe un număr cât mai mare de unităţi vândute. Ferrari face exact invers, motivul fiind păstrarea exclusivismului mărcii.

Pentru a-şi proteja exclusivismul cei de la Ferrari reduc vânzările Pentru a-şi proteja exclusivismul cei de la Ferrari reduc vânzările

Producătorul italian de maşini de lux Ferrari va limita în acest an vânzările la mai puţin de 7.000 de unităţi, pentru a proteja aura de exclusivim a brandului, a declarat preşedintele companiei, Luca di Montezemolo.

În primele patru luni din acest an, Ferrari a vândut cu 4% mai multe maşini decât în aceeaşi perioadă a anului următor, fapt care are ca răspuns din partea oficialilor mărcii italine limitarea vânzărilor. ”Am luat decizia de a produce mai puţin, pentru că altfel am risca să introducem pe piaţă prea multe maşini", a spus preşedintele Ferrari.

Poate părea o situaţie bizară, mai ales în condiţiile crizei financiare, însă cu siguranţă cei de la Ferrari şi-au făcut bine temele din moment ce au decis ca numărul maxim de maşini  vândute să fie undeva în jurul valorii de 7.000 de unităţi. Sau, poate că este o manevră de marketing utilizând ceea ce se numeşte psihologia inversă, dar în condiţiile în care din statistici reiese că au vândut cu 4% mai mult, această ipoteză nu îşi are sensul.

Mai multe informaţii pe www.mediafax.ro

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.