Peugeot Citroen vizează dublarea profitabilităţii

PSA Peugeot Citroen a prezentat un plan de restructurare pentru dublarea profitabilităţii până în 2010, prin reducerea costurilor, îmbunătăţirea eficienţei şi lansarea unor noi modele, inclusiv a unui automobil low cost, transmite Reuters.

Peugeot Citroen vizează dublarea profitabilităţii Peugeot Citroen vizează dublarea profitabilităţii

Al doilea mare producător european de automobile, PSA Peugeot Citroen, urmăreşte obţinerea unor marje de profit operaţional de 5,5 - 6% până în 2010 şi de 6 – 7% după acel an, prin reducerea costurilor, îmbunătăţirea eficienţei şi lansarea unor noi modele.

Peugeot Citroen, care concurează cu Volkswagen, cel mai mare producător de automobile din Europa, intenţionează să vândă anual peste patru milioane de maşini, la nivel mondial, până la sfârşitul acestui deceniu.

Directorul general al grupului, Christian Streiff a spus că Peugeot Citroen urmăreşte ca vânzările anuale din Europa să ajungă la 3,27 milioane de unităţi în 2010, cu 10% mai mult decât în 2006, iar cea mai mare contribuţie la această creştere o va avea Europa de Est.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.