Ploieştiul e noul Caracal. Unde nu-i cap, te prăpădeşti de râs

Valea plângerii în Prahova

Ploieştiul e noul Caracal. Unde nu-i cap, te prăpădeşti de râs Ploieştiul e noul Caracal. Unde nu-i cap, te prăpădeşti de râs

Mai ţineţ minte că am dat noi o ştire cu trecerea 3D din Islanda. Pentru a conştientiza de la distanţă suficientă aproprierea zebrei, islandezii – ţara în care o maşină pe stradă e eveniment cosmic – au pictat pe asfalt o trecere de pietoni în perspectivă. Rezultatul e foarte reuşit, a fost aplaudat în toată lumea şi share-uit peste tot.

Imediat după asta, românii s-au gândit şi ei să facă una, ca să arătăm că suntem şi noi cu simţ civic şi că avem în sânge factorul X al conduitei preventive. Rezultatul arată ca o trecere de pietoni plutitoare şi astfel şoferul are impresia că e undeva mai sus şi că intră în ea. Desigur că dacă te apropii, conştientizezi că e un desen pe asfalt şi nimic mai mult. Adică un 2D. Efectul unei treceri 3D reuşite e la de la cel puţin 7 metri distanţă de trecerea propriu-zisă. Foarte frumos, bravo celor din Buzău, nişte elevi coordonaţi Ana Maria Bogles.

Acum, ce s-au gândit cei din Ploieşti? Suntem mai prejos decât buzoienii? Nu, deci hai să facem şi noi. Cinci mii de lei a costat şi rezultatul este de răsul lui Caragiale. Trecerea a fost zugrăvită pe Strada Mihai Bravu, care probabil că s-ar răsuci şi el în mormânt de ciudă dacă ar şti. Garanţia eşecului din Ploieşti este de 4 ani. Observatorulph.ro scrie că o trecere obişnuită costă 1.000 de lei. Acelaşi site scrie că Inspirat de modelul buzoian, viceprimarul Ploieştiului, Cristian Ganea, a comandat asocierii de firme Industrie Mică şi Vesta, care a câştigat licitaţia pentru marcaje rutiere din oraş, o trecere de pietoni 3 D.

Trecerea de pietoni din Buzău nu a costat niciun leu de la bugetul local. Vopseaua a fost de la Urbis, la care acţionar majoritar este Consiliul Local, iar elevii au venit cu şabloanele pentru desen. Din poze puteţi observa că fotografii de la Observatorulph.ro au ţinut o distanţă faţă de subiect similar celei din poza cu trecerea din Buzău. Efectul este însă, după cum puteţi constata, cu totul altul. Adică e defect.

Atunci stăm să ne întrebăm. Dacă nici să plagiem nu ştim, atunci cum?

Autor Alexandru Banu

Sursă Observatorulph.ro

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.