Porsche Cayenne Hybrid

Autor: Alexandru Banu 23 feb. 2009 Știri auto

23.02.2009:

UPDATE INFO: Porsche a dat publicităţii primele detalii cu privire la noul lor model Cayenne Hybrid, ce îşi va face debutul pe piaţa anul viitor, cel mai probabil odată cu noua generaţie. Motorizarea de bază va fi un V6 de 3.0 litri supra alimentat cu injecţie directă, preluat de la Audi, ce va furniza un consum demn de un motor cu patru clindri dar o putere caracteristică modelelor V8.

Motorul electric de 52 CP şi un cuplu imens de 300 Nm va fi capabil să accelereze maşina până la viteze de peste 120 de km/h, fiind responsabil însă mai ales de un consum foarte mic. Mai exact viitorul model Porsche se laudă cu emisii de CO2 mai scăzute cu 20% comparativ cu principalii concurenţi, motorul termic de 333 CP urmând a fi ajutat de cel electric, graţie stocării energiei în seturi de baterii NiMh. Un sistem asemănător se va regăsi şi pe modelul Porsche Panamera.

 

12.11.2007:

Vedeta standului Porsche de la salonul ce va începe din 16 noiembrie, Cayenne Hybrid este un vehicul unic ce combină eficienţa cu plăcerea condusului. Sistemul de propulsie hibrid constă în motarea unui motor electric situat între motorul tradiţional şi cutia de viteze. S-a pus mare importanţa pe greutatea scazută a sistemului adiţional, astfel încât să nu afecteze semnificativ caracteristicile dinamice ale SUV-ului german. Porsche are de gând să lanseze acest model până la sfârşitul acestei decade, mai multe detalii putând afla aici.

Alături de cea mai noua creaţie Porsche în materie de hibride se va afla şi cea mai veche maşină electrică produsă de celebrul german. Modelul Lohner-Porsche este o dovadă a geniului tânărului de 24 de ani pe nume Ferdinand Porsche. Prezentată pentru prima oară la Paris World Fair în 1900, maşină era dotată cu motoare electrice situate în butucul roţii. Un an mai târzu Porsche i-a montat un motor tradiţional pentru a încarcă bateriile, maşina ţinând capul de afiş la Paris Auto Show

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide