Premieră mondială: noul pickup Mazda BT-50

Mazda Motor Corporation va prezenta în premieră mondială noul pickup compact BT-50 vineri, 15 octombrie, la Salonul Auto Internaţional Australian 2010. Modelul va fi principala atracţie a standului Mazda pe parcursul acestei ediţii a renumitului eveniment.

Premieră mondială: noul pickup Mazda BT-50 Premieră mondială: noul pickup Mazda BT-50

Noul Mazda BT-50 este prezentat ca fiind un "vehicul lifestyle activ" care răstoarnă imaginea convenţională a unui pickup printr-un stil modern şi rafinament.

Noul model a fost regândit de la zero pentru a reprezenta un tip de vehicul inedit. Pe lângă un design de excepţie, fermitate şi fiabilitate, noul BT-50 furnizează soluţia perfectă pentru o gamă largă de clienţi care duc o viaţă activă, incluzând aici familii, angajaţi şi cei aflaţi în căutare de divertisment. Designul exterior prezintă linii frânte care vor onora posesorii, o prezenţă impozabilă care indică fiabilitate, o frumuseţe sculptată asemenea unui corp de atlet şi forme dinamice şi sportive. Echilibrând toate aceste elemente, designul atletic şi foarte original conferă noului BT-50 o prezenţă care va întoarce capete şi uşurinţă în a fi recunoscut instant ca fiind o Mazda.

Stilul noului BT-50 anticipează plăcerea de a conduce din viitor şi reprezintă o direcţie nouă în industria de pickup-uri compacte. Este un model global care va fi, de asemenea, comercializat în Europa.

Un alt element cheie pe care Mazda îl va expune anul acesta la Salonul Auto Australian este noua generaţie de trenuri de rulare SKY Concept, în premieră pentru acest continent. Strategie "Sustainable Zoom-Zoom" lansată de Mazda în 2007 presupune reducerea consumul mediu global al modelelor cu 30% până în 2015 comparativ cu nivelul anului 2008, iar motoarele concept Mazda SKY-G benzină şi SKY-D diesel vor juca un rol esenţial în atingerea acestui obiectiv ambiţios.

Mai multe informaţii se vor da spre publicare vineri 15 septembrie 2010.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.