Preţurile noului Porsche Cayenne în Romania

Noul Cayenne a fost lansat oficial în România în această dimineaţă. Oficialii Porsche se aşteaptă să vândă 60 de unităţi pe tot parcursul acestui an.

Preţurile noului Porsche Cayenne în Romania Preţurile noului Porsche Cayenne în Romania

În 2009, Porsche a vândut în România 71 de unităţi din toată gama. Pentru 2010, aşteptările sunt ceva mai mari, fiind situate la un nivel de 85 de unităţi. Din aceste 85 de maşini, Porsche speră ca 60 de unităţi să fie asigurate de noul Cayenne, lansat astăzi oficial pe piaţa auto din România. Se aşteaptă ca peste 60% din volumul de Cayenne comercializate în România să fie acoperit de versiunea diesel.

Cinci versiuni vor fi disponibile în România pentru noul Cayenne, cel mai ieftin fiind modelul V6 aspirat, de 300 CP, cu cutie manuală în şase trepte, cu un preţ de pornire de 59.920 euro cu TVA. Cutia de viteze automată, de acum cu opt rapoarte, nu costă în plus, putând fi comandată doar pentru acest model, în rest fiind oferită în standard pentru toate celelalte versiuni.

Un Cayenne Diesel de 240 CP şi 550 Nm, costă în echiparea de bază 64.248 euro cu TVA iar un Cayenne S de 400 CP şi 500 Nm, 77.742 euro. Primul hibrid de serie Porsche, Cayenne S Hybrid, cu motor V6 pe benzină de 3 litri şi 333 CP plus un motor electric de 47 CP, are un preţ de pornire de 83.852 euro.

Vârful de gamă de 4.8 litri, 500 CP şi 700 Nm, Cayenne Turbo are un preţ de pornire de 121.914 euro cu TVA.

Lista de opţionale este evident, foarte lungă şi arhi-completă. Printre acestea se regăsesc şi dotări care vor face deliciul adevăraţilor pasionaţi Porsche. Butucul roţii inscripţionat cu sigla Porsche în culori costă 167 euro, iar un set de jante cu diametrul de 21 de inch, plus extensii pentru aripi, costă între 3.143 şi 4.988 euro, în funcţie de echiparea pentru care sunt comandate. Cu cât echiparea de start a maşinii este mai scumpă, cu atât preţul opţionalelor este mai mic.
Vopseaua metalizată costă 1.058 euro iar o culoare specială 2.460 euro. Farurile bi-xenon adaptive sunt standard doar pentru echiparea Turbo, în rest costul lor este de 1.772 euro pentru oricare dintre echipări. Sistemul easy-entry, cu cheie în forma unei Panamera, este opţional pentru toate echipările şi costă 1.132 euro. Emblema Porsche imprimată pe tetierele faţă/spate costă 418 euro iar plafonul îmbrăcat în Alcantara 2.067 euro.

Sistemul Porsche Active Suspension Management costă 1.599 euro iar dacă include şi suspensie pneumatică preţul creşte la 3.616 euro. Şasiul adaptiv P.D.C.C. nu este disponibil pentru Diesel şi Hybrid şi costă 3.321 euro. Direcţia Servotronic costă 271 euro iar sistemul de frânare cu discuri ceramice are un preţ de 8.304 euro sau 9.005 euro pentru Turbo. Protecţia suplimentară pentru off-road costă 1.180 euro iar sistemul de evacuare sport disponibil doar pentru Cayenne şi Cayenne S costă 2.694 euro.

Sistemul audio de top, Burmester, preluat de pe Panamera costă 3.653 euro pentru Turbo sau 4.909 euro pentru celelalte echipări. Sistemul audio Bose costă 1.396 euro.

Rămâneţi alături de ProMotor pentru primul test cu noua generaţie de Porsche Cayenne, pe care o vom testa în premieră naţională la sfârşitul acestei săptămâni.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.