Preview Geneva 2012: conceptul Magna Steyr MILA Coupic

Specialiştii de la Magna Steyr ne oferă un nou concept din seria MILA: de această dată Coupic se doreşte o maşină ”3 în 1”, cu o caroserie... adaptabilă. Iată ce înseamnă asta.

Preview Geneva 2012: conceptul Magna Steyr MILA Coupic Preview Geneva 2012: conceptul Magna Steyr MILA Coupic

Magna Steyr nu este un producător auto propriu-zis, însă este implicat serios în construcţia de automobile - unele dintre cele mai sonore nume din lumea auto au externalizat producţia anumitor modele către uzinele Magna Steyr, cele mai cunoscute exemple fiind Mercedes-Benz G-Class, Aston Martin Rapide sau Mini Countryman.

MILA Coupic concept reuneşte, practic, trei maşini în una - este vorba despre un SUV coupe care poate fi transformat într-un pick-up sportiv sau într-o decapotabilă life-style. Sau cel puţin asta vor proiectanţii să credem. Cel puţin în privinţa alurii de SUV coupe le dăm dreptate, plafonul care plonjează abrupt spre spate şi vopseaua în două tonuri imprimându-i maşinii o imagine dinamică.

În ce priveşte stilul "open-air convertible", cei de la Magna Steyr ar trebui să se uite mai bine la Range Rover Evoque Cabrio. Conceptul MILA Coupic adoptă, de fapt, o altă soluţie: plafonul este fel de soft-top inovator, format din mici panouri de sticlă, împărţite în două secţiuni mari care pot fi deschise independent.

În ce priveşte partea practică, MILA Coupic se poate transforma într-un fel de pick-up graţie unui sistem inteligent de rabatare la verticală a banchetei spate: la apăsarea unui buton, aceasta culisează spre înainte, iar şezutul şi spătarul formează un perete despărţitor între locurile din faţă şi "bena" astfel degajată, unde pot fi transportate biciclete sau echipamente sportive.

Un lucru e sigur: Magna Steyr MILA Coupic ne-a făcut destul de curioşi în privinţa modalităţilor interesante de transformare. Şi poate că, la Salonul Auto Geneva 2012, vom afla şi ce înseamnă "Coupic"...

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.