Prezentare noul Opel Movano

A doua generaţie a modelului Opel Movano împrospătează piaţa de autovehicule comerciale uşoare din Europa. Opel şi-a stabilit obiective ambiţioase: dublarea volumului anual de vânzări ale noului Movano, până în 2013, de la cele 10.000 – 15.000 de unităţi disponibile în întreaga Europă.

Prezentare noul Opel Movano Prezentare noul Opel Movano

Noul Movano are o parte frontală expresivă, puternică, care îi conferă un aspect distinct. Datorită elementelor de stil unice, precum grila cu formă trapezoidală, bara orizontală cromată pe care este situată sigla Opel cu design nou şi cuta caracteristică de pe capotă, modelul Movano este un reprezentant tipic al mărcii. Inginerii şi designerii au acordat o atenţie deosebită designului interior al cabinei. Astfel, autovehiculul este echipat cu o cabină mai lungă cu 5,7 centimetri decât cea a modelului existent în prezent pe piaţă, prevăzută cu materiale şi suprafeţe durabile, de înaltă calitate, o vizibilitate generală excelentă şi compartimente de depozitare practice. Aceasta este prevăzută, de asemenea, cu scaune reglabile pe diferite direcţii şi coloană de direcţie reglabilă pe înălţime, ce permite oricărui şofer să îşi găsească o poziţie de conducere confortabilă.

Noul Opel Movano prezintă cea mai vastă gamă de variante de caroserii disponibilă pe piaţa de autovehicule comerciale, pentru tipuri de utilizare specifice fiecărui client. Gama include versiuni panel van (disponibile în patru variante de lungimi şi trei variante de înălţimi), versiuni crew van, platforme, chassis cab şi variante crew cab, precum şi versiuni combi.

Noul Movano este disponibil, pentru prima dată, în versiuni cu tracţiune pe puntea spate (RWD) alături de modelele cu tracţiune pe puntea faţă (FWD), datorită platformei sale modulare de neegalat. Roţile spate duble sunt disponibile pentru versiunile panel van, şasiu şi crew cab. Acestea sunt incluse în dotarea standard a modelelor cu masa maximă admisă de 4,5 t şi sunt disponibile opţional pentru modelele de 3,0 t

Spaţiile de încărcare ale variantelor panel van oferă un acces bun, comparativ cu modelele concurente existente pe piaţă, uşurinţă a încărcării, înălţime până la acoperiş şi capacitate de încărcare excelente. Autovehiculul are un spaţiu util de 17 m3, cu o lungime maximă a zonei de încărcare de până la 4,4 metri. Masa maximă admisă este acum extinsă până la 4,5 tone, iar sarcina utilă maximă până la 2,5 tone, în funcţie de varianta de caroserie. Uşile din spate au un unghi de deschidere de 180 de grade în varianta standard, în timp ce versiunea cu o deschidere de 270 de grade este opţională.

Uşa laterală culisantă standard are o lăţime maximă de 1270 mm (1050 mm pentru versiunile L1), permiţând încărcarea pe lateral a europaleţilor, şi o înălţime maximă de 1780 mm. Deschiderea largă a uşii spate, de 1580 mm, şi înălţimea maximă de până la 1820 mm, alături de lăţimea de încărcare sporită între pasajele de roată, de 1380 mm, facilitează încărcarea, în timp ce părţile laterale drepte asigură o eficientizare a spaţiului.

Noua gamă de motoare diesel cu patru cilindri şi sistem de injecţie common-rail (2.3 CDTI) se caracterizează printr-un consum de carburant şi emisii reduse. Motoarele sunt disponibile în trei variante de putere, de 74 kW/100 cp, 92 kW/125 cp şi 107 kW/146 cp. Datorită unui rezervor de 105 de litri, disponibil opţional, autonomia autovehiculului este de aproape 1.400 de kilometri. Au fost luate măsuri speciale pentru asigurarea unui consum redus de carburant în condiţii de funcţionare reale, nu doar conform ciclului combinat de testare european.

Toate variantele sunt prevăzute cu transmisie manuală cu şase trepte de viteză. Transmisia automatizată Easytronic, care combină eficienţa ridicată cu un nivel optim de confort şi manevrabilitate oferit de o transmisie automată, este disponibilă opţional pentru cele două versiuni cu putere mai ridicată.

Modelul Movano este, de asemenea, un autovehicul rentabil în ceea ce priveşte costurile aferente pieselor de schimb şi pieselor supuse uzurii. Componentele sistemului de frânare şi ale ambreiajului sunt extrem de rezistente. Costurile de întreţinere sunt, de asemenea, mult mai reduse: schimbarea uleiului de motor este necesară doar la fiecare 40.000 de kilometri sau o dată pe an, iar lichidul de răcire nu trebuie înlocuit decât după parcurgerea a 160.000 de kilometri (modelul precedent: 120.000 de kilometri).

"Piaţa europeană de autovehicule comerciale are o importanţă strategică pentru noi. Reîmprospătarea portofoliului nostru de produse în acest segment important al autovehiculelor comerciale reflectă în mod clar ambiţiile noastre de a ne dezvolta în acest domeniu şi de a ne consolida poziţia pe piaţă şi, în ultimă instanţă, de a realiza o contribuţie mai semnificativă la asigurarea succesului companiei", a declarat Chris Lacey, Directorul Departamentului de Autovehicule Comerciale Opel/Vauxhall.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.