Primele imagini şi informaţii cu noul Peugeot 208

După primele fotografii oficiale ale noului Peugeot 208, francezii ne arată şi primele imagini în mişcare ale maşinii, sub forma unui filmuleţ de prezentare.

Considerat unul dintre marii absenţi ai Salonului Auto Frankfurt 2011, noul Peugeot 208 este dezvăluit oficial de către francezi chiar la începutul lunii noiembrie, în două versiuni de carsoserie: hatchback în 5 uşi, respectiv în 3 uşi.

Noul Peugeot 208 debuteaza ca hathcback in 5 si 3 usi

Noul Peugeot 208 vine cu un stil foarte matur şi se remarcă o ruptură destul de bruscă faţă de designul precedentelor 207 şi, mai ales, 206. Partea frontală face trimitere directă către berlina de clasă medie Peugeot 508, în timp ce profilul maşinii combină caracterul dinamic şi eleganţa într-un mod suficient de sugestiv. Stopurile sunt şi ele particularizate, deşi spatele maşinii nu se poate spune că e foarte expresiv.

Noul Peugeot 208 aduce o surpriză la nivelul gabaritului, deoarece este mai scurt cu 7 cm faţă de modelul pe care îl înocuieşte - astfel, 208 are lungimea de 3.975 mm faţă de 4.045 mm în cazul lui 207. De asemenea, noul 208 este mai uşor în medie cu 110 kg faţă de 207.

Noul Peugeot 208 ofera o amenajare foarte interesanta a elementelor din interior

Per total, noul Peugeot 208 exprimă multă seriozitate, lucru care se remarcă şi în interior, unde suntem gratulaţi cu o ambianţă modernă, dar axată mult pe pragmatism şi, foarte important, pe calitate. Din nou, o surpriză ne este oferită de poziţionarea instrumentarului de bord, indicatoarele fiind plasate deasupra volanului.

Consola centrală este dominată, în versiunile superioare de echipare, de un display tactil generos, adus foarte aproape de şofer, în timp ce restul comenzilor sunt aranjate într-un mod simplu şi uşor de înţeles. Foarte importantă este evoluţia la nivelul materialelor, francezii promiţând o ambianţă cu tentă premium.

Pentru inceput, noul Peugeot 208 va avea 5 motoare diesel si 2 pe benzina

Ca motorizări, noul Peugeot 208 se va baza pe cinci motoare diesel şi două pe benzină, cel puţin la început. Cel mai economic diesel anunţă un consum mediu de doar 3,4 litri/100 km, iar motoarele pe benzină de 1,0 litri şi 1,2 litri au doar trei cilindri, iar consumul mediu minim se cifrează la 4,3 litri/100 km, respectiv 99 g/km emisii CO2.

În curând, mai multe detalii şi imagini despre noul Peugeot 208, care va ajunge în showroomurile din Europa în primăvara lui 2012.

Noul Peugeot 208 va debuta pe piata europeana in primavara lui 2012

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.