Primul scuter Piaggio condus cu permis categoria B

Compania italiană cu o tradiţie de peste 60 de ani în construirea de scutere, Piaggio, a lansat primul scuter cu trei roţi care poate fi condus şi cu permis de categoria B.

Primul scuter Piaggio condus cu permis categoria B Primul scuter Piaggio condus cu permis categoria B

Piaggio MP3 LTLa Salonul de Motociclete Intermot din Cologne Piaggio a venit cu o premieră mondială. Lansat pentru prima dată în 2006, Piaggio MP3 a primit anul acesta o a doua generaţie. Piaggio MP3 LT  oferă şoferilor o serie de beneficii care duc modelul italian dincolo de limitele unui scuter. În primul rând, ceea ce face ca scuterul să poată fi condus şi cu un carnet de categoria B este ecartamentul faţă mărit, de 465 mm.

În al doilea rând sistemul de frânare beneficiază de o pedală, asemănătoare unei maşini, care activează atât frâna spate cât şi cea faţă. Desigur că modelul are în dotare şi clasicele manete de frânare faţă şi spate. Datorită sistemului de frânare scuterul poate fi oprit pe o distanţă cu cel puţin 20% mai mică decât la celelalte scutere. Acest lucru este posibil şi datorită celor 3 discuri pe care le are în dotare sistemul de frânare, dar mai ales aderenţei foarte bune a roţilor faţă.

Motoarele cu patru supape cu injecţie electronică, răcite cu lichid,  de 250 cmc, respectiv 400 cmc, oferă performanţe maxime pentru un scuter. Motorul Master 400, cel mai performant din gama Piaggio, este capabil să dezvolte 34 CP la 7.600 rpm şi un cuplu de 36.7 Nm la 55 rpm. Pentru o mai bună ţinută de drum roata spate are 14 inci, faţă de 12 inci cât avea în 2006. Sistemul cu două roţi faţă oferă un unghi de înclinare imposibil pentru scuterele clasice cu două roţi.

Pedala de frana, Piaggio MP3Alte noutăţi ale lui Piaggio MP3 LT, faţă de predecesorul său îl reprezintă o şa cu un design nou ce oferă un confort sporit, spătarul şi noile mânere de susţinere pentru pasager, şi parbrizul mai mare. Parcarea scuterului nu mai necesită folosirea piciorului central, un sistem electro-hidraulic care blochează suspensia oferindu-i o stabilitate sporită. Din punctul de vedere al consumului şi al emisiilor scuterul se anunţă a fi unul foarte economic.

Detalii cu privire la preţ încă nu au apărut însă aşteptăm lansarea lui Piaggio MP3 LT din România care va avea loc la începutul lui 2009.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.