Promovare inventivă: un Porsche 911 în faţa casei pentru toată lumea

Din păcate, nu este vorba despre o promoţie sau un concurs, ci despre o campanie publicitară iniţiată de un dealer auto din Canada pentru a atrage mai mulţi clienţi.

Promovare inventivă: un Porsche 911 în faţa casei pentru toată lumea Promovare inventivă: un Porsche 911 în faţa casei pentru toată lumea

Pentru a-şi convinge posibila clientelă să viziteze showroom-ul său, un dealer auto din Canada a recurs la o metodă cel puţin inventivă: promovarea prin direct mail, sub forma unei campanii intitulate "It's closer than you think".

Proprietarul Pfaff Auto a apelat la agenţia Lowe Roche care a venit cu ideea ca fiecare rezident al unui cartier bogat să primească prin poştă un pliant publicitar care să conţină o fotografie cu un Porsche 911 alb amplasat chiar în faţa casei sale.

La final, se pare că metoda a avut şi succes, dealer-ul înregistrând o creştere de 32% la cererile pentru un test drive. Puteţi vedea cum a decurs totul vizionând videoclipul de mai jos.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.