PSA - Divizie de lux

Grupul PSA consideră readucerea la viaţă a celebei mărci Panhard, ca o divizie de lux a companiei franceze.

PSA - Divizie de lux PSA - Divizie de lux

Apariţia preşedintelui Frantei, Nicolas Sarkozy într-un Peugeot 607 cu ampatament lung a dat naştere speculaţiilor cu privire la dorinţa celor de la PSA de a crea o marcă premium, pe baza exemplului Toyota-Lexus. Francezii însă nu au nevoie de a crea un brand nou, ei se pot folosi de Panhard, care momentan este vândut unei companii ce produce vehicule militare. Chiar dacă cei de la PSA reuşesc să cumpere brandul de lux, readucerea acestuia la viaţă va fi o operaţiune majoră, exemplul cel mai bun fiind Mercedes cu al său Maybach nu prea profitabil. Momentan PSA a declarat că extinderea în segmentul de lux este una din opţiuni iar mai multe detalii vor fi date presei în septembrie.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.