Randări: iată cum ar putea arăta modelul Skoda rival pentru Logan 2

Foarte curând, Skoda va scoate pe piaţă un model de maşină low-cost, situat între Fabia şi Octavia şi care va deveni principalul rival al noii generaţii Dacia Logan. Iată cum ar putea arăta noua familistă Skoda.

Randări: iată cum ar putea arăta modelul Skoda rival pentru Logan 2 Randări: iată cum ar putea arăta modelul Skoda rival pentru Logan 2

Zvonurile despre readucerea în actualitate a numelui Skoda Felicia nu sunt noi, iar recentul concept Skoda VisionD de la Salonul Auto Geneva 2011 a reaprins discuţiile despre viitorul model low-cost pe care producătorul ceh îl pregăteşte.

Germanii de la Auto Motor und Sport vin cu mai multe detalii despre noul model, ba chiar încearcă să ne dea şi o idee despre cum va arăta această maşină de familie ieftină - VEZI AICI RANDĂRILE.

Ca şi gabarit, maşina va fi un sedan de circa 4,5 metri lungime, urmând a rivaliza în mod direct cu viitoarea generaţie Dacia Logan. Modelul low-cost se va conforma dictonului "o maşină Skoda nu este ieftină, dar e ieftină" şi va umple golul dintre citadina Skoda Fabia şi familista de clasă aproape medie Skoda Octavia 3.

Modelul va fi destinat în principal pieţelor est-europene, dar vizează şi pieţele auto externe, în principal China şi India, unde maşinile ieftine în trei volume încă au o mare căutare. Portbagajul noii Skoda va oferi circa 500 de litri, iar spaţiul interior va fi suficient pentru 5 pasageri.

Se pare că noul model Skoda se va baza pe o versiune alungită a actualei platforme tehnice a citadinei Skoda Fabia, ceea ce va însemna, practic, un urmaş al lui Fabia Sedan (generaţia actuală Fabia beneficiază doar de două versiuni de caroserie: hatchback în 5 uşi şi break).

Ca motorizări, noul model Skoda va miza pe motoare de cilindree mică, atât pe benzină (TSI), cât şi diesel commonrail (TDI), cu puteri de până la 100 CP. Prin urmare, preţurile noii Skoda low-cost se estimează că se vor încadra între 13-15.000 euro, în condiţiile unui nivel de echipare bun din punct de vedere al securităţii şi confortului.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.