Randări şi informaţii noi cu viitoarea generaţie Volkswagen Passat

Programat să apară în 2014, noul Volkswagen Passat suscită un interes foarte mare, iar germanii de la Auto Zeitung vin cu cele mai proaspete informaţii despre noua generaţie VW Passat, precum şi cu impresiile lor despre cum ar putea arăta modelul german de clasă medie.

Randări şi informaţii noi cu viitoarea generaţie Volkswagen Passat Randări şi informaţii noi cu viitoarea generaţie Volkswagen Passat

Actuala generaţie Volkswagen Passat va mai rămâne în producţie până în 2014, când succesorul său va încerca să-şi uimească fanii - VEZI AICI RANDĂRILE CU NOUL VOLKSWAGEN PASSAT.

După cum se vede, cei de la Auto Zeitung consideră că recentul concept Volkswagen Cross Coupe ne-a arătat fără echivoc imaginea de marcă a viitoarelor maşini Volkswagen. Aşa încât noul Volkswagen Passat va arbora o imagine de marcă simplistă, dar de mare efect, cu o grilă care se "continuă" în designul farurilor.

Aşadar, noul Passat va miza pe muchii drepte şi un stil pătrăţos, fără rotunjimi şi care vrea să exprime seriozitatea germană. Cu alte cuvinte, Passat va rămâne sobru, dar şi cu o evidentă tentă high-tech. Situaţia se va continua şi în cazul breakului Passat Variant, al cărui spate va pune accent pe caracterul practic, în timp ce stopurile vor sublinia eleganţa maşinii, amintind de modelele Audi.

Din punct de vedere tehnic, viitorul Volkswagen Passat va utiliza noua platformă tehnică "matrice transversală" MQB, care va permite o mai bună partajare a sistemelor moto-propulsoare şi a celorlalte subsisteme între mai multe modele, chiar şi din clase diferite, dar îi va conferi noului Passat şi un nivel mult mai bun al spaţiului interior, precum şi un grad mai mare de securitate.

Noul Passat va avea o lungime de circa 4,8 metri, un ampatament mai mare, un portbagaj crescut cu circa 50 de litri, precum şi un coeficient aerodinamic mai bun, în principal datorită optimizării curgerii aerului pe sub maşină. De asemenea, masa va fi redusă în medie cu 100 kg faţă de actuala generaţie, caroseria va fi mai rigidă, iar inginerii anunţă că vom vedea o combinaţie inedită de oţeluri de înaltă rezistenţă şi materiale plastice speciale.

Toate motoarele vor fi Euro 6, iar consumurile acestora vor fi mai reduse cu până la 20% faţă de actuala gamă de propulsoare. Passat va utiliza numai motoare cu 4 cilindri, iar sistemul start/stop va fi standard. Cel mai interesant motor se anunţă TSI-ul de 1,4 litri şi 150 CP, cu injecţie directă şi sistem de dezactivare a cilindrilor, care promite cele mai bun raport între performanţe şi consum din clasa sa.

Motorul TSI de 1,8 litri va avea puterea crescută la 170 CP, în timp ce consumul mediu va scădea cu 1 litru/100 km. De asemenea, şi TSI-ul de 2,0 litri va suferi modificări, urmând a dezvolta peste 200 CP, în condiţiile reducerii semnificative a consumului şi emisiilor de CO2.

În domeniul diesel, oferta va porni de la deja cunoscutul 1,6 TDI de 105 CP, iar motorul TDI de 2,0 litri va fi oferit în două versiuni de putere, 140 CP şi 180 CP (faţă de 170 CP acum). Ulterior, va fi introdus şi TDI-ul de 2,0 litri cu tehnologie twin turbo, cu o putere maximă de circa 240 CP. În plus, transmisiile automate cu dublu ambreiaj DSG vor fi optimizate, o versiune având 6 trepte, cealaltă 7.

Noul Passat va beneficia şi de o versiune hibridă plug-in, care va combina micul TSI de 1,4 litri cu un motor electric potent, de 85 kW (115 CP), puterea maximă disponibilă cifrându-se în jurul valorii de 160 CP, iar viteza maximă urmând a atinge 170 km/h. Autonomia maximă se anunţă foarte bună, de 800 km, în timp ce autonomia în regim strict electric va fi de 50 km. Conform noilor norme de măsurare, consumul Passat-ului plug-in hibrid va fi de circa 2 litri/100 km.

Noul VW Passat va marca o evoluţie şi la capitolul sisteme de siguranţă. Astfel, este anunţat un sistem inovator de asistenţă în intersecţii, bazat pe senzori şi camere de filmat, un sistem de frânare de urgenţă cu tehnologie laser, precum şi sistemul City Emergency Breaking. Pe consola centrală vom regăsi un display mai generos, iar nivelul calităţii interiorului ni se promite că va fi cel mai bun din clasă.

O altă veste bună ţine de preţurile noului Volkswagen Passat, care se anunţă doar puţin mai mari decât ale actualei generaţii, deşi evoluţiile tehnologice vor fi majore. Însă toate aceste lucruri le vom afla doar spre finalul lui 2013, la un salon auto major din Europa.

CREZI CĂ NOUA GENERAŢIE VOLKSWAGEN PASSAT VA FI BESTSELLER?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.