Războiul reclamelor BMW vs. Audi continuă

Se întâmplă la Hong Kong, unde bavarezii au instalat un banner de dimensiuni pantagruelice chiar pe faţada principalului showroom Audi. Asta da mişcare de marketing!

Războiul reclamelor BMW vs. Audi continuă Războiul reclamelor BMW vs. Audi continuă

Pare strigător la cer să ai reclama principalului concurent chiar pe showroomul tău, nu-i aşa? Cu siguranţă, însă lucrurile sunt puţin diferite.

Cel mai important showroom Audi în Hong Hong este la parterul unei clădiri de birouri, iar spaţiul de publicitate pe pereţii clădirii poate fi cumpărat de oricine. Lucru de care au profitat cei de la BMW, care şi-au instalat propriul banner.

Un banner imens, cu lungimea de 50 de metri şi înălţimea de 10 metri, pe care apare noul BMW Seria 5 şi mesajul "Cine ar fi ştiut că eficienţa poate fi atât de frumoasă?". Prin comparaţie, maşinile expuse în showroomul Audi de sub acest banner apar insignifiante...

Rivalitatea "pe faţă" între cele două mărci germane în domeniul reclamelor are deja o oarecare notorietate, dar cazul de faţă poate să aibă implicaţii mai serioase - deşi deocamdată nici una dintre cele două mărci nu a dat o declaraţie oficială în acest sens, nu ne-ar mira dacă bannerul BMW ar dispărea în curând de pe clădirea cu showroomul Audi.

"Războiul" panourilor publicitarea Audi vs. BMW s-a remarcat în California, unde cele două companii au atras atenţia tuturor prin mesajele directe din reclame la adresa competitorului. Rivalitatea a continuat şi în domeniul reclamelor televizate, prin mesaje care mai de care mai subversive, dar şi atractive.

Oare ce mai urmează? Un balon cu sigla Audi lângă sediul BMW din Munchen?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.