Renault Mégane facelift a fost lansat oficial în România

Autor: Iulian Dnistran 03 apr. 2014 Știri auto

Renault Mégane facelift (2014) a fost lansat oficial pentru piaţa din România, în cadrul unui eveniment la care au participat peste 120 de invitaţi, atât jurnalişti, cât şi persoane publice.

Familia Mégane adoptă noua identitate de marcă Renault inaugurată de modelele Clio 4 şi Captur, prin elemente de design specifice. Partea frontală integrează în mod natural şi armonios sigla Renault supradimensionată, amplasată pe o suprafaţă glossy black, ce oferă modelelor un plus de dinamism şi expresivitate.

Noile modele Mégane propun două versiuni de motorizări Energy, care au fost concepute acordând o atenţie specială consumului redus, emisiilor scăzute de CO2 şi nivelului de silenţiozitate.

La capitolul motoare pe benzină, este de notat noul Energy TCe 130, care oferă o dinamică bună încă de la turaţii joase. Consumul este redus cu 15% (mai mult de 1l/100km) faţă de generaţia anterioară, 1.4 TCe 130 CP.

În segmentul diesel, Mégane propune eficientul Energy dCi 130, un grup motopropulsor rezultat din expertiza Renault în Formula 1, fiind unul dintre cele mai puternice motoare din categoria sa.

Mai mult, noua gamă Mégane oferă în premieră pentru noul TCe 130 transmisia automată EDC (Efficient Dual Clutch). Schimbarea vitezelor se face automat, comanda fiind asigurată de un computer care selectează treapta potrivită. Pentru optimizarea randamentului şi a consumului, Renault a ales o transmisie EDC cu dublu-ambreiaj „uscat”, pentru un consum mixt de numai 5,6 l/ 100 km.

Pe lângă noile motorizări, Renault Mégane facelift primeşte şi sistemul infotainment R-Link cu ecran tactil şi navigaţie TomTom cu hărţi pentru toată Europa.

Detaliile referitoare la preţurile noii game Renault Mégane pot fi găsite aici.

Cea de a doua mare noutate anunţată în cadrul evenimentului Renault a fost lansarea proiectului Renault Store.

„Renault Store reprezintă un nou concept de showroom ce depăşeşte limitele unui simplu spaţiu de vânzare a maşinilor. Renault Store este o soluţie modernă şi eficientă, care pune în valoare noua gamă Renault şi, totodată, răspunde nevoilor şi cerinţelor clienţilor noştri”, a declarat Thomas Dubruel, director general Renault Commercial Roumanie.

Conceptul Renault Store propune o abordare personalizată şi un parcurs intuitiv al clientului. Introducerea în universul Renault se realizează încă de la intrarea în showroom, prin prezentarea echipelor de vânzări. Pe măsură ce avansează, clienţii au contact direct cu modelele din gama Renault, expuse în cadrul unor zone tematice definitorii (Pasiune, Vehicule Electrice, Pro+) şi valorizate de un decor şi un mobilier modern.

Barul de marcă are acces nelimitat la reţeaua Wi-Fi şi este dotat cu tablete iPad pentru a completa eficient oferta comercială, prin facilitarea accesului la infomaţii despre produse. În plus, clientul îşi poate crea vehiculul accesând configuratorul 3D, conectat la platforma online My Renault. Acesta îi va oferi o imagine fidelă, în timp real, asupra tuturor modificărilor şi opţiunilor aduse modelului, atât la interior, cât şi la exterior.

Totodată, consilierii Renault din service şi asistenţii de vânzări sunt disponibili pentru a oferi informaţii tehnice complete pe tot parcursul ciclului de achiziţie şi de întreţinere a autovehiculelor Renault. Renault Store debutează în România cu showroomul pilot Meridian Vest din Bucureşti, urmând ca expansiunea la nivelul întregii reţelele de agenţi autorizaţi Renault să se realizeze gradual.

VIDEO:

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide