Renault - plan de consolidare

Renault mizează pe majorarea perioadei dintre revizii cu 5.000 de km, pentru toată gama de autovehicule comercializate în România, şi pe programul "rabla" pentru creşterea vânzărilor mărcii după o scădere de 3,8% în primele patru luni.

Renault - plan de consolidare Renault - plan de consolidare
"Am gândit extinderea intervalului de service de mai mult timp, însă am aşteptat momentul oportun să facem pasul. Acest element, împreună cu volumele pe care le vom realiza prin programul de înnoire a parcului auto va conduce la creşteri ale vânzărilor Renault pe plan local", a declarat marţi directorul comercial pentru mărcile Renault, Nissan şi Dacia în România, Jacques Daniel.

Astfel, pentru automobilele comercializate de Renault reviziile periodice se vor face la 15.000 de kilometri pentru motoarele diesel, faţă de 10.000 de kilometri până acum, iar pentru motoarele pe benzină intervalul de service a crescut de la 15.000 la 20.000 de kilometri.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.