Renault prezintă Noul Clio. Binecunoscutul model al francezilor se reînnoieşte – GALERIE FOTO

Autor: ProMotor 05 mart. 2019 Știri auto

Renault prezintă Noul Clio, a cincea generaţie a unui model de referinţă vândut deja în 15 milioane de exemplare. Lansat în 1990, Clio a devenit cel mai bine vândut model la nivel mondial al Grupului Renault. 

La interior, noul Clio vine cu „Smart Cockpit”, ecranul multimedia de 9,3 inch (de două ori mai mare decât versiunea de 7 inch) este cel mai mare ecran existent vreodată pe un model Renault. Tableta verticală şi curbată, este orientată către şofer. Ecranul dispune de noul sistem conectat EASY LINK, cuprinde toate funcţiile multimedia, navigaţie şi infotainment, precum şi setările MULTI-SENSE, toate fiind remarcabil de simplu de utilizat.

Pentru prima dată, Noul Clio este echipat cu un ecran digital care înlocuieşte afişajul analogic tradiţional. Tehnologia a fost adoptată direct de la segmentele de vârf. Cu o mărime de 7 până la 10 inch, ecranul TFT poate fi utilizat pentru a personaliza experienţa de conducere într-o manieră extrem de intuitivă. Versiunea de 10 inch va include navigaţie GPS pe ecran. Cu cele două versiuni de 9,3 inch şi 10 inch, Noul Clio propune cele mai mari ecrane din segmentul său.

Noul Clio beneficiază de o gamă completă de motorizări pe benzină – toate noi în gamă – şi diesel, ale căror putere acoperă o paletă largă: de la 65 la 130 CP. Aceste motorizări sunt dotate cu tehnologie de vârf care le permite să răspundă celor mai recente norme în vigoare, cu niveluri de consum şi emisii ce se situează la cele mai bune valori de pe piaţă.

În plus, pentru prima dată în Groupe Renault, o motorizare hibridă numită E-TECH va fi propusă din 2020. În total, vor fi disponibile 9 combinaţii de motor-cutie de viteză, astfel încât fiecare să-şi poată alege configuraţia cea mai potrivită propriului stil de condus.

Cu motorizările 1.0 TCe şi 1.3 TCe dezvoltate de alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi şi cu motorizarea E-TECH proiectată de Renault, Noul Clio înglobează perfect sinergiile din strategia Groupe Renault şi a partenerilor săi din Alianţă.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide