Renault Pulse pentru India e, de fapt, Nissan Micra din Europa

Cu ocazia primului Grand Prix de Formula 1 din India, Renault a lansat pe piaţa locală modelul Renault Pulse. Care pare foarte asemănător cu noul Nissan Micra...

Renault Pulse pentru India e, de fapt, Nissan Micra din Europa Renault Pulse pentru India e, de fapt, Nissan Micra din Europa

Conform celor de la Renault India, noul Renault Pulse se doreşte prima citadină premium de pe piaţa indiană, urmând a fi al treilea membru al familiei Renault comercializat în India, alături de Fluence şi Koleos. Totuşi, nu are rost să vă miraţi, pentru că Pulse e, de fapt, bazat pe noul Nissan Micra.

De fapt, putem vorbi mai degrabă de un Nissan Micra restilizat astfel încât Pulse să se alinieze imaginii Renault - dar nu noii imagini, prefigurate de conceptul DeZir şi pe care am văzut-o pentru prima oară pe Renault Twingo facelift, ci una dezvoltată special pentru piaţa indiană de către cei de la noul centru de design Renault, inaugurat în 2008 la Mumbai.

În interior, Renault Pulse nu aduce nici o surpriză, singura modificare faţă de habitaclul lui Nissan Micra fiind adoptarea siglei Renault. În rest, nivelul de echipare se anunţă unul bogat pentru segmentul maşinilor de clasă mică din India.

Ca motorizări, Renault Pulse se va baza pentru început pe serviciile dieselului 1.5 dCi, produs chiar în uzina Renault de la Chennai, iar mai târziu Pulse va primi şi motorul pe benzină de 1,2 litri. Interesant, cu ocazia lansării lui Renault Pulse, oficialii i-au adus şi pe piloţii Mark Webber şi Karun Chandok, care au inaugurat versiunea Pulse RS, un nivel de echipare cu look sportiv şi stickere speciale.

În India, noul Renault Pulse urmează să intre în concurenţă directă cu modele precum Maruti Swift, Maruti Alto sau Honda Brio, interesul Renault pentru piaţa indiană fiind foarte mare - francezii vor să vândă aici un milion de maşini Renault până în 2013. De altlfel, în următorii ani, India, Brazilia şi Rusia sunt cele mai importante pieţe pe care îşi va concentra Renault atenţia.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.