Renault Sandero

Înfrăţit cu Loganul, atât ca platformă, cât şi ca public ţintă, hatchback-ul cu siglă franţuzească, rădăcini româneşti şi certificat de naştere brazilian, Sandero îşi face debutul comercial pe Piaţa comună a sudului, sau Mercosur cum o numesc cei din America Latină.

Renault Sandero Renault Sandero

Produs iniţial la uzina din Curitiba în Brazilia, modelul va face pasul în Europa şi în ţarile arabe în 2008. Africa de Sud este văzută ca o posibilă piaţă de expansiune pentru anul 2009.

Sandero se plasează în segmentul sub-compact ca un automobil de buget. Deşi dimensiunile il recomandă pentru clasa compactă, din punct de vedere al preţurilor va concura cu modele mai mici. Acest lucru va reprezenta un avantaj competitiv în faţa europenelor de clasă compactă.

Construit pe aceeaşi platforma B0 cu Logan, Sandero speră să reediteze succesul comercial al sedanului produs la  Mioveni. Şi există numeroase premize să o facă, Renault anunţând că toate modelele vor beneficia de sistem ABS de ultimă generaţie şi este conceput să obţină patru stele la testele de siguranţă. De asemenea, modelul se plasează în cea mai importantă clasă europeană ca vânzări, europenii preferând variantele hatchback, în detrimentul celorlalte versiuni de caroserie.

O altă calitate a lui Sandero, pe care francezii o evidenţiză, este robusteţea. Mai multe modele au fost testate în condiţiile Americii Latine, fiecare exemplar parcurgând peste 500.000 de km. Cum condiţiile noastre rutiere nu sunt mult diferite de cele din America de Sud, este de aşteptat ca viitorul hatch Dacia să fie gata aclimatizat la şoselele patriei.

Pentru a pregăti venirea noului model, platforma Dacia de la Mioveni va absorbi 300 de milioane de euro în următorii doi ani. Prin introducerea noului model, producţia anuală Dacia va ajunge la 400.000 de unităţi anual, dintre care 55% vor fi destinate exportului. Deci, planurile Dacia cu privire la viitorul hatch au o autonomie continentală şi nu se vor limita doar la o lansare naţională.

În aşteptarea versiunii care va purta sigla albastră Dacia, cititorii promotor.ro s-au întrecut în măiestrie pentru a realiza o variantă  la cum ar putea arăta primul hatchback de la Mioveni.

Vezi aici cum si-ar dori cititorii sa arate Sandero în varianta romînească.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.