Renault - Showroom virtual

Având în vedere faptul că 80% din cumpărători îşi dedică timpul căutarii unui model pe Internet, Renault a lansat un showroom virtual unde pot fi admirate toate modelele mărcii.

Renault - Showroom virtual Renault - Showroom virtual

Faptul că spaţiul virtual a căpătat o importanţă primordială pentru constructorii de automobile nu mai miră pe nimeni, mai ales numai dacă ne uităm în stânga şi în dreapta acestui text şi observăm abundenţa de reclame. Renault este hotărât să ajungă în pole position în mediul informatic prin deschiderea unui showroom virtual.

Aproximativ 80% din cumpărători îşi realizează lista de maşini candidate prin analiza din Internet, înainte de a ajunge în curtea dealerilor. Astfel că Renault Universe vine în întâmpinarea acestora pentru o prezentare 3D a gamei constructorului francez, chiar dacă pentru început site-ul este doar în limba franceză, urmând cel mai probabil ca acesta să fie preluat de majoritatea ţărilor în care maşinile cu romb pe capotă se comercializează.

Dacă stăm bine şi ne gândim, era şi timpul să apară aşa ceva într-o epocă atât de informatizată.


Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.