Renault vrea să reînvie Lada după modelul aplicat la Dacia

Bazându-se pe succesul Dacia, grupul francez Renault vrea să redreseze celebrul brand rusesc Lada

Renault vrea să reînvie Lada după modelul aplicat la Dacia Renault vrea să reînvie Lada după modelul aplicat la Dacia

În ultimul deceniu, Renault a investit 2 mld. $ în AvtoVAZ, fosta companie de stat a Rusiei care produce marca Lada, însă din cauza deprecierii puternice a rublei, a sancţiunilor economice impuse Rusiei şi prezenţei în creştere a altor constructori auto pe piaţa acestei ţări producătorul auto francez nu a obţinut rezultate prea bune, scrie Ziarul Financiar.

Lada, care în era comunistă deţinea aproape 20% din piaţa rusească, şi-a văzut cota de piaţă scăzând la 16% în 2014. În aprilie, Renault şi-a crescut participaţia în cadrul AvtoVAZ la 51%, iar acum producătorul francez este hotărât să redreseze Lada. Optimismul Renault se bazează pe succesul înregistrat în redresarea Dacia, marca românească pe care a achiziţionat-o cu 20 de ani în urmă. 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.