Rezultate comerciale Grup Renault - semestru I 2010

Vânzările Grupului Renault cresc cu 21,6% pe o piaţă mondială în creştere cu 16,0%. Cota de piaţă a Grupului creşte la 3,9%. În primul semestru 2010, vânzările Grupului la nivel mondial şi cota de piaţă au crescut, Grupul păstrându-şi elanul dobândit în a doua parte a anului 2009.

Rezultate comerciale Grup Renault - semestru I 2010 Rezultate comerciale Grup Renault - semestru I 2010

"Suntem încântaţi de rezultatele obţinute în primul semestru din 2010. Grupul Renault afişează o creştere atât a volumelor, cât şi a cotei de piaţă în toate regiunile Grupului şi pentru toate cele trei mărci: Renault, Dacia şi Samsung Motors. Performanţa se explică, în principal, printr-un foarte bun dinamism comercial - generat de reînnoirea gamei de produse ale celor trei mărci şi de măsurile de sprijinire ale pieţei auto de care Grupul a ştiut să beneficieze din plin" a declarat Jérôme Stoll, Director General Adjunct Comercial şi Vehicule Utilitare.

Pentru primul semestru 2010, evenimentele de referinţă au fost lansările de produse noi pentru toate mărcile Grupului: pentru Renault pe piaţa VP - Noul Mégane Coupé-Cabriolet şi Fluence, pe piaţa VU - Noul Master; pentru Dacia - Duster şi pentru Renault Samsung Motors - SM5.

Primele 15 pieţe reprezintă aproximativ 85% din vânzările Grupului. La sfârşitul lui iunie 2010, dintre aceste 15 pieţe, 12 afişează progrese semnificative ale cotei de piaţă, iar 3 sunt în scădere.

Ţară

Volume S1/2010

Cotă de piaţă VP + VU S1/2010

Evoluţia cotei de piaţă în raport cu anul 2009

Franţa

407 125

28,5%

+ 3,3

Italia

87 028

6,9%

+ 2,3

Coreea de Sud

85 142

11,4%

+ 3,0

Germania

83 807

5,4%

- 0,4

Spania

72 920

10,9%

+ 0,4

Brazilia

64 599

4,3%

+ 0,7

Regatul Unit

59 467

4,9%

+ 2,1

Belgia/Luxemburg

49 262

12,8%

+ 1,7

Rusia

42 227

5,4%

+ 0,6

Turcia

40 639

14,7%

+ 0,4

Argentina

37 893

11,7%

- 0,5

Algeria

37 306

29,3%

+ 6,5

Olanda

25 861

8,7%

+ 2,1

România

23 971

41,9%

+ 4,8

Iran

20 626

2,8%

- 0,2

Perspective comerciale pentru a doua jumătate a anului 2010


În semestrul al doilea ne aşteptăm la evoluţii divergente între Europa şi restul lumii. În Europa, piaţa ar trebui să-şi continue tendinţa descendentă, care a început din luna aprilie, odată cu încheierea programelor de tip Rabla şi consolidarea planurilor de austeritate în mai multe ţări. În ţările din afara Europei, piaţa auto ar trebui să crească în continuare datorită unui context economic mai favorabil.Grupul estimează o piaţă mondială 2010 în creştere cu aproximativ 8% faţă de 2009, în ciuda unei pieţe europene în scădere cu 7% până la 9% faţă de anul trecut.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.