Românii au cumpărat în anul trecut 620.000 de maşini pe care au cheltuit 3,8 mld. euro şi 450.000 de biciclete pe care au dat 90 milioane de euro

În România se vând anual circa 450.000 de biciclete la un preţ mediu de 200 de euro bucata, ceea ce înseamnă că local consumatorii cheltuie anual 90 mil. euro pe vehicule pe două roţi, ara­tă estimările ZF pe baza infor­maţiilor publicate anterior de Asociaţiei Industriei Euro­pene a Bicicletelor Colibi.

Românii au cumpărat în anul trecut 620.000 de maşini pe care au cheltuit 3,8 mld. euro şi 450.000 de biciclete pe care au dat 90 milioane de euro Românii au cumpărat în anul trecut 620.000 de maşini pe care au cheltuit 3,8 mld. euro şi 450.000 de biciclete pe care au dat 90 milioane de euro

În România se vând anual circa 450.000 de biciclete la un preţ mediu de 200 de euro bucata, ceea ce înseamnă că local consumatorii cheltuie anual 90 mil. euro pe vehicule pe două roţi, ara­tă estimările ZF pe baza infor­maţiilor publicate anterior de Asociaţiei Industriei Euro­pene a Bicicletelor Colibi.

Numărul bicicletelor este în creştere pe fondul popu­la­ri­tăţii vehicu­le­lor pe do­uă roţi pe de-o par­te, şi pe fon­dul preocu­părilor pen­tru viaţă sănătoasă şi me­diu pe de altă parte. Totuşi nu­mărul de bi­ciclete cum­părate anual este în con­ti­nuare inferior celui al maşi­ni­lor în contextul în care se vând 120.000 de unităţi noi şi alte 500.000 second hand. La un preţ me­diu de 15.000 de euro pentru o maşină nouă şi 4.000 de euro pentru un autoturism second-hand, piaţa auto poate fi estimată la 3,8 mld. euro.

Diferenţele majore în valoare sunt date şi de faptul că românii cumpără printre cele mai ieftine biciclete din UE, faţă de un preţ mediu de peste 1.000 de euro, cât dă un olandez pe un astfel de produs. Volumele de vânzări sunt influenţate atât de numărul de locuitori al unei ţări, dar şi de apetenţa pentru bi­ci­clete şi de dezvoltarea infra­struc­turii de gen. Preţul pe de al­tă parte este influenţat şi de pu­terea de cumpărare a unei ţări şi de gradul ei de dezvoltare.

Citeşte mai departe pe ZF.ro

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.