"Saga Logan" - Logan este un succes mondial!

La Salonul Auto Paris 2008 am fost invitaţii Dacia. Şi am avut parte de o mică surpriză din partea constructorului român, în afara salonului: povestea Loganului.

"Saga Logan" - Logan este un succes mondial! "Saga Logan" - Logan este un succes mondial!

Saga Logan - deja un milion de masiniChiar dacă standul Dacia la Paris 2008 nu ne-a gratulat cu surprize de proporţii, constructorul argeşean ne-a rezervat o altă surpriză în afara salonului: expoziţia "Saga Logan", găzduită de Atelier Renault, pe Champs Elysee. Repet: Dacia Logan într-o expoziţie pe Champs Elysee - nu-i aşa că sună pompos?

Logan merita această expoziţie, deoarece este un adevărat produs de succes: în 4 ani de zile a înregistrat peste 1 milion de vânzări pe plan mondial. Bineînţeles, cunoscuta Dacia Logan nu a atins singură această performanţă, pentru că vorbim de toată gama Renault-Dacia Logan: berlina, breakul Logan MCV, utilitarele Logan Van şi Logan Pick-Up, precum şi hatchbackul Sandero.

Loganul romanesc in prim plan!În cadrul expoziţiei, românii sunt la loc de cinste: un taxi galben alături de un panou care indică România drept originea fenomenului Logan. Cine ştie, poate Logan va deveni un "made in Romania" mai cunoscut decât Dracula... De asemenea, vizitatorii pot vedea şi celelalte zone importante pentru fenomenul Logan, cum ar fi India, Brazilia sau Rusia, precum şi modele Logan venite de acolo. Din cadrul expoziţiei nu lipsesc modelul sportiv Dacia Logan S2000, precum şi Renault Logan eco2, pentru a întregi imaginea dinamică şi ecologică a modelului, în ton cu tendinţele actuale.

Ce am remarcat interesant, în timpul cât am stat acolo: destul de mulţi vizitatori, mulţi dintre ei vizibil interesaţi de modelul care s-a născut ca proiectul "maşina de 5.000 euro". Ceea ce ne-a gâdilat orgoliul de români, de ce să nu recunosc. Oricum, e clar: Saga Logan va continua cu destul de mare succes şi de acum încolo, iar Logan a devenit un nume foarte cunoscut în domeniul auto.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.