Scandal ”VERDE”. Cine va suporta toate costurile de alimentare ale clienţilor săi

Autor: Marius Vișan 07 mart. 2018 Știri auto
Scandal ”VERDE”. Cine va suporta toate costurile de alimentare ale clienţilor săi

Kaufland România va suporta toate costurile de alimentare ale clienţilor săi, posesori de vehicule electrice, din dorinţa de a încuraja tranziţia către un mod de transport sustenabil şi de a proteja astfel mediul înconjurător. Măsura vine în contextul deciziei Renovatio de a introduce un sistem de tarifare al serviciului de încărcare a maşinilor electrice în cadrul reţelei e-charge, începând cu 19 martie 2018. Astfel, din această dată, reţeaua va pune la dispoziţia clienţilor săi carduri de încărcare a maşinilor electrice, care asigură gratuitatea alimentării şi sunt utilizabile exclusiv la cele 20 de staţii din parcările magazinelor sale.

Încă din momentul lansării reţelei e-charge, în aprilie 2016, cele două firme au suportat costurile încărcărilor pentru utilizatorii de maşini electrice. Renovatio a anunţat că începând cu 19 martie 2018 va introduce un sistem de tarifare al serviciului de încărcare aplicabil staţiilor din întrega reţea e-charge. 

Staţiile de încărcare în cadrul cărora alimentarea va fi gratuită sunt amplasate în parcările magazinelor din 18 oraşe, funcţionează non-stop şi acoperă nevoile de mobilitate ale posesorilor de vehicule electrice în marile oraşe, dar şi în tranzit, pe coridoarele principale ce traversează România: Constanţa – Bucureşti – Sibiu – Timişoara – Arad (finalizat în 2016); Bucureşti – Ploieşti – Braşov – Târgu Mureş – Cluj-Napoca – Oradea (finalizat în 2017).

Cardurile de încărcare pot fi ridicate gratuit de la Biroul de Informaţii din magazinele prevăzute cu parcări ce oferă soluţii de încărcare pentru vehiculele electrice.

În prezent, cele 20 de magazine sunt dotate cu staţii de încărcare a maşinilor electrice se află în:
– Arad – Calea Aurel Vlaicu, nr. 139-151 (staţie Normal Charge)
– Timişoara – str. Damaschin Bojincă, nr. 4 (Fast Charge)
– Timişoara – magazinul de pe str. Mihail Kogălniceanu, nr. 11-14 (staţii Fast Charge + Normal Charge)
– Deva – magazinul de pe Calea Zarandului, nr. 67 (staţii Fast Charge + Normal Charge)
– Sebeş – magazinul de pe str. Mihai Viteazul, nr. 13 (Normal Charge)
– Sibiu – magazinul de pe şos. Alba Iulia, nr. 40 (Fast Charge + Normal Charge)
– Râmnicu Vâlcea – magazinul de pe str. Barajului, nr. 32-34 (Normal Charge)
– Piteşti – magazinul de pe str. Exerciţiu, nr. 216 (Fast Charge + Normal Charge)
– Ploieşti – magazinul de pe Bdul Republicii, nr. 138 (Fast Charge + Normal Charge)
– Bucureşti – magazinul de pe str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144 (Fast Charge + Normal Charge)
– Bucureşti – magazinul din cartierul Basarab, de pe Bd. Orhideelor, nr. 46 (Fast Charge + Normal Charge)
– Constanţa – magazinul din cartierul Obor, de pe Bdul. 1 Dec. 1918, nr. 21 (Normal Charge)
– Iaşi – magazinul din cartierul Alexandru cel Bun, de pe str. Pavlov, nr. 14 (Normal Charge)
– Cluj-Napoca – magazinul din cartierul Mărăşti, de pe str. Fabricii nr. 12 (Fast Charge + Normal Charge)
– Alba Iulia – magazinul de pe Calea Moţilor (Normal Charge)
– Braşov – magazinul de pe str. Avram Iancu, nr. 62 (Fast Charge + Normal Charge)
– Târgu Mureş – magazinul de pe str. Gheorghe Doja, nr. 64-68 (Fast Charge + Normal Charge)
– Oradea – magazinul de pe Bdul Borşului, nr. 6 (Fast Charge + Normal Charge)
– Turda – magazinul de pe str. Calea Victoriei, nr. 39 (Normal Charge) – în funcţiune începând cu sfârşitul lunii martie 2018
– Sighişoara – magazinul de pe str. Mihai Viteazu (Normal Charge) – în funcţiune începând cu sfârşitul lunii martie 2018

Începând cu 2018, Kaufland România şi Renovatio au demarat procesul de dezvoltare a reţelei de staţii de încarcare pe două noi coridoare, Bucureşti – Craiova – Drobeta Turnu Severin – Lugoj – Timişoara şi Bucureşti – Buzău – Focşani – Bacău – Suceava – Iaşi, în paralel cu extinderile din marile oraşe.

ateriei). În prezent, 12 din cele 20 de puncte de alimentare oferă soluţii de încărcare rapidă, numărul acestora fiind în continuă creştere. 

Staţiile deservesc toate tipurile de vehicule 100% electrice şi hibride plug-in, atât pentru standardele de încărcare rapidă, în curent continuu, (CHAdeMO şi CCS) la o putere de maxim 50kW, cât şi pentru încărcare în curent alternativ (type 2) la o putere de maxim 22kW.
 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide