Seat Tarraco primeşte o versiune plug-in hibrid şi pachetul sportiv FR – GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 28 aug. 2019 Știri auto

Seat a inclus în gama SUV-ului Tarraco un nou propulsor plug-in hibrid, primul din istoria mărcii.

Noul propulsor electrificat, care până acum nu putea fi găsit decât în concepte precum Cupra Formentor, este acum prezent sub capota lui Tarraco, producând  261 CP şi 400 Nm. Sistemul plug-in hibrid combină un motor TSI de 147 CP de 1,4 litri cu un motor electric de 114 CP.

Cu ajutorul unui pachet de baterii de 13kWh, noul Seat Tarraco PHEV este capabil să fie condus o distanţă de 50 km în modul electric. Modelul ajunge de la 0 la 100 km / h în 7,4 secunde în timp ce viteza maximă este evaluată 217 km / h.

Primul model Seat plug-in hibrid va fi urmat de alte cinci modele electrice şi plug-in hibride sub brandurile Seat şi Cupra, modele care urmează să fie lansate la începutul anului 2021. 

Împreună cu noul propulsor, Seat introduce pachetul FR pentru pe Tarraco; exteriorul este acum mai agresiv, datorită caracteristicilor precum arcadele roţilor mai largi, jantelor de 19 inch specifice pachetului FR, un spoiler spate şi o grilă FR. Culoarea maşinii este de asemenea nouă, numită Fura Grey.

Interiorul a fost îmbunătăţit cu un nou ecran tactil de 9.2 inci pentru sistemul de infotainment, scaune şi volan noi, şi o mulţime de embleme FR.

Noul Seat Tarraco FR PHEV 2020 îşi va face debutul public la Salonul Auto de la Frankfurt din septembrie, iar producţia va începe anul viitor.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide