Şofer prin România cu noul Opel Antara

ProMotor şi Descoperă.ro pornesc într-o aventură prin tară la bordul noului Opel Antara. ŞoferPrinRomânia vă propune un concurs interesant cu premii şi mai interesante. Unde ai conduce noul Opel Antara pentru a vedea cel mai frumos peisaj din România? Voi propuneţi şi noi mergem.

Şofer prin România cu noul Opel Antara Şofer prin România cu noul Opel Antara

"Maşina de serviciu", noul Opel Antara, ne va purta pe două trasee, ambele de peste 3.000 de kilometri. Un traseu va "deservi" partea de vest a ţarii, iar celălalt partea de est, fiind astfel concepute ca să acopere aproape toată România, de-a lungul şi de-a latul ei.

Propune până pe 16 aprilie un peisaj de pe traseele alese de echipele ProMotor - Descoperă.ro demn să intre în lista celor mai frumoase peisaje din România şi poţi câstiga 2.000 de euro (mai multe informaţii în regulamentul concursului).

Va trebui însă, să ne urmăriţi cu atenţie pe hartă şi să propuneţi locaţii spectaculoase din apropierea traseelor,înainte să trecem de ele.

Mai mult decât atât, poţi să câştigi zilnic, în perioada 6 - 17 aprilie un telefon Nokia 5230 Navigation Edition, doar dacă vei face o poză noului Opel Antara, fie pe traseu, fie în locaţiile date de voi. Cele două maşini vor fi marcate cu însemne distinctive ŞoferPrinRomânia. Iar în data de 20 aprilie toţi cei care aţi postat linkuri către pozele făcute vor fi înscrişi la extragerea la sorţi care va avea ca premiu un telefon Nokia N8.

Noul Opel Antara aduce o serie de modificări exterioare, dar ce-i mai important, maşina a fost mult îmbunătăţită la nivel tehnic. Practic, acolo unde a existat ceva de rectificat la modelul anterior, cei de la Opel au intervenit şi au adus noul model complet pe pozitiv.

Astfel, cele mai importante modificări au fost aduse trenului de rulare, materialelor şi finisajelor, dar şi confortului interior.

Din punct de vedere dinamic, modificările aduse trenului de rulare, fac din noul Opel Antara o maşină agilă, care răspunde prompt. Direcţia oferă un feedback bun, iar păstrarea traiectoriei impuse nu ridică probleme, deşi vorbim de o maşină cu o masă totală suficient de mare.

Pentru a mări confortul la rulare, inginerii Opel au echipat interiorul maşinii cu materiale plastice de calitate, dând o mare atenţie finisajelor. În plus, scaunele din faţă, cel puţin al şoferului, oferă un sprijin bun şi un nivel al confortului suficient de ridicat pentru a parcurge mulţi kilometrii fără dureri de spate sau de picioare.

Ţinând cont că ne aşteaptă un drum de peste 3.000 de kilometri, consumul devine o problemă prioritară. Însă Opel Antara vine cu o serie de propuneri foarte interesante în ceea ce priveşte consumul. Maşinile de serviciu vor fi echipate, una cu un propulsor pe benzină de 2,4 litri capabil să dezolte o putere de 167 CP cuplat la o cutie manuală cu şase trepte şi transmisie integrală, iar consum mediu este de 9,1litri/100 km . Cealaltă maşină este echipată deasemenea cu un motor de 2,2 litri, dar care dezvoltă 184 de CP şi este cuplat la o cutie automată cu şase rapoarte şi transmisie 4x4. În acest caz consum este de 7,8 litri.

Astfel, sunt indeplinite toate condiţiile necesare de o maşină pentru a parcurge cele două trasee. Să fie capabilă să ruleze pe drumuri neasfaltate, să ofere confort la drum lung şi nu în ultimul rând să consume cât mai puţin.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.