Soluţie disperată a Guvernului într-una dintre cele mai dezvoltate ţări din lume

Să nu vadă ştirea asta dna. primar :)

Soluţie disperată a Guvernului într-una dintre cele mai dezvoltate ţări din lume Soluţie disperată a Guvernului într-una dintre cele mai dezvoltate ţări din lume

Situaţia se împute mult mai tare şi mai repede decât credeam. După deciziile Chinei, ale Franţei şi Angliei de a termina cu maşinile diesel în trafic până în 2040, tot Franţa a venit şi a zis că în Paris le va interzice mult mai repede. Până în 2030. Anglia tocmai a activat măsura lui Sadiq Khan de suprataxare a maşinilor cu Euro 4 (an producţie final 2006).

Englezii care circulă prin Londra cu vechituri diesel vor plăti 10 lite streline pe lângă cele 11.5 pentru zonele de trafic intens. Din aprilie 2019 vor plăti şi şoferii cu maşini actuale. O să plătească toată lumea care conduce maşini cu motoare termice. Ieri, primăriţa Bucureştilor a venit şi a zis că va consulta bucureştenii pentru introducerea unei suprataxe pentru maşinile care intră în centrul oraşului. Aşa că ... nu ştim de ce ne mai luăm maşini.

Dacă p’asta cu poluarea suntem tentaţi să o înţelegem că e pentru sănătatea noastră, p’asta cu aglomeraţia din Singapore nu vrem să ne-o imaginăm printr-un oraş din România. Gradul de congestie în trafic a ajuns atât de sus că Guvernul ţării interzice noile înmatriculări până la un termen viitor. Nu se ştie până când, se ştie numai de când. Din februarie 2018 până când se face loc. Rata acceptată de creştere a numărului de maşini în traficul din Singapore era de 0.25% pe an. Acum e 0%. În Singapore sunt 5.6 milioane de locuitori şi 600.000 de maşini (la sfîrşitul lui 2016). În Singapore, maşinile sunt foarte scumpe pentru că inlcud dreptul de a avea maşină, un cretificat care te costă în medie 50.000$, preţ în funcţie de mai multe variabile.

 

Guvernul a spus că numai transportul public nu va fi limitat de această lege a interzicerii noilor înmatriculări. Legea are efect numai pentru persoane fizice. Guvernul a promis că va cheltui 28 de miliarde de dolari în următorii 5 ani pentru dezvoltarea infrastructurii. Nu sunt bani care vor intra în şosele noi pentru că nu mai e loc de noi drumuri. Vor fi însă dezvoltate puternic reţelele de metrou care se tot strică din cauza unor hibe de construcţie.

Autor Alexandru Banu

 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.