Sperăm ca Liquid Flow să fie direcţia Suzuki, arătată de iK-2

Conceptul iK-2 este exerciţiul Suzuki în segmentul hatchback compact. Noi am vrea să ia în serios joaca şi să materializeze conceptul.

Sunt două lucruri la care ne gândim atunci când spunem Suzuki: Swift Sport şi Jimny. Ambele încă există pe piaţă, ambele au nevoie de un mic retuş. În timp ce conceptul iM-4 ne-a arătat ce ar putea face Suzuki cu un kei car, iK-2 este aici pentru a ne indica direcţia pe care ar vrea s-o abordeze în design.

Animat de un Boosterjet engine, de 1,0 litri, iK-2 promite să ofere tot ce „este de oferit în această clasă”. Oficialii subliniază că iK-2 ar putea dispune şi de sistemul hibrid SHVS (pe care l-au promovat şi pe conceptul iM-4).

Cu cât ne uităm mai mult la liniile lui iK-2 – trasate în limbajul de design Liquid Flow – cu atât îl vedem pe viitorul Swift. La dimensiunile la care se prezintă iK-2 (4.023 mm lungime, 1.920 mm lăţime, 1.450 mm înălţime şi 2.520 mm ampatament) ar trebui să ne gândim la o clasă superioară celei în care Swift se află momentan. Dar, până la următorul set de informaţii, ne încăpăţânăm să n-o facem.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.