Studiu Ford: comportamentul şoferilor europeni la volan

Ford a realizat un studiu în 5 ţări europene, pe mai mult de 4.000 de şoferi, privind comportamentul periculos al acestora la volan. Iată şi concluziile lor, din care putem trage concluzia că europenii nu sunt nici ei prea cuminţi la volan...

Studiu Ford: comportamentul şoferilor europeni la volan Studiu Ford: comportamentul şoferilor europeni la volan

Studiul întreprins de Ford a fost realizat pe un număr de 4.300 de şoferi din cinci ţări europene: Germania, Spania, Franţa, Italia şi Marea Britanie. Specialiştii Ford au vrut să îşi dea seama mai bine care este comportamentul şoferilor la volan şi care sunt principalele acţiuni periculoase ale acestora.

Pentru amatorii de cifre, avem câteva date:

  • în Germania, 47% dintre şoferi folosesc telefonul în timp ce conduc, iar 66% mănâncă sau beau în timp ce sunt la volan

  • În Italia, 43% dintre şoferi conduc doar cu o singură mână, iar 16% recunosc faptul că folosesc frecvent telefonul la volan pentru a trimite SMS-uri

  • nemţii consideră că bărbaţii sunt şoferi mai buni decât femeile, în timp ce 50% dintre francezi consideră că femeile îi depăşesc pe bărbaţi la capitolul şofat sigur

  • foarte interesant, în cazul în care ar trebui să dea din nou examenul pentru permisul auto, un procent mare, de 62% dintre repodenţi, sunt de părere că nu l-ar lua (!)

  • în ce priveşte sistemele de siguranţă, 25% dintre repondenţi sunt de părere că airbagurile sunt necesare, iar 21% apreciază sistemele de evitare a coliziunilor, precum Ford Active City Stop

Aşteptăm cu nerăbdare toate datele acestui studiu Ford, deoarece e destul de clar că europenii încă sunt departe de a conştientiza riscurile comportamentului periculos la volan. Nu credeţi?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.