Subaru Forester 2009 la spălătorie

Multă spumă, corpuri ude dezgolite, forme rubensiene voluptoase, v-am aprins imaginaţia? Mai bine urmăriţi acest clip cu Subaru Forester la spălătorie.

Ingredientele enumerate reprezintă un succes de marketing rapid, dar trecător. Subaru le foloseşte însă într-un mod "platonic" şi reuşeşte să îşi promoveze produsul Forester fără a evoca sex-appeal-ul, ba chiar din contră...
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.