Succesul Mazda 3 - etalonul viitoarelor generaţii

Reţeta succesului Mazdei 3 în SUA nu mai este de mult un secret. Niponii vor încerca marea lovitură aplicând aceeaşi strategie şi pe viitoarele lor modele.

Succesul Mazda 3 - etalonul viitoarelor generaţii Succesul Mazda 3 - etalonul viitoarelor generaţii

Atunci când a apărut Mazda 3 s-a poziţionat drept un hatchback mai bine echipat decât competitorii săi, împrumutând de la vehiculele mai mari embleme ale calităţii, cum ar fi scaunele îmbrăcate în piele sau sistemul de navigare. Aceste dotări aveau scopul de a atrage şi clienţii mai pretenţioşi.

Această reţetă, care aproape că a dublat vânzările preconizate de japonzi anul trecut în SUA, va fi folosită şi pe viitoarele vehicule din clase mai mari, cum ar fi următoarea generaţie a Mazda 6. Modificările aduse viitorului model ar putea consta şi în îmbunătăţiri ale sistemelor de frânare preluate de la Mazda 3.

Nu putem decât să ne bucurăm pentru americani. O astfel de strategie ar putea să nu fie tocmai potrivită pe o piaţă care urmăreşte în primul rând calitatea şi nu luxul, cum este cea din UE. 

 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.