Super Bowl 2015. BMW debutează cu i3 seria de reclame într-o ureche

BMW a găsit modul ideal de a te convinge să percepi electricul i3 ca atare. Tot ce-a trebuit să facă a fost să se întoarcă în 1994...

Super Bowl 2015. BMW debutează cu i3 seria de reclame într-o ureche Super Bowl 2015. BMW debutează cu i3 seria de reclame într-o ureche

Iată că începe şi isteria Super Bowl, eveniment în cadrul căruia producătorii auto investesc timp, bani şi neuroni în efortul de a crea cea mai frumoasă reclamă. BMW dă startul pleiadei de anul acesta cu un spot publicitar dedicat lui i3, maşinuţa electrică pe care lumea încă o priveşte cu o sprânceană ridicată.

Folosindu-se fix de feed-back-ul publicului larg, BMW surprinde momentul de acum 21 de ani în care jurnaliştii americani Bryant Gumbel şi Katie Couric se întreabă, în timpul unei emisii, care-i faza cu semnul „@”? Ce semnifică? Cum adică e-mail? Ce e şi Internetul ăsta?

Bine lucrat, BMW. Bine lucrat...

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.